Skocz do zawartości

[ocena] Ocena podzespołów w rowerze.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Co myślicie o podzespołach w rowerze Kands Energy 1300 wersja 2010  (chyba)? Kupiłem go nowego 4 lata temu za dosyć śmieszną cenę.

amortyzator: Suntour XCR magnesium

hamulce: v-brake alhonga

przerzutka przednia: SHIMANO C-SERIES 050 - zmieniona na Shimano Altus FD-M191 M6

przerzutka tylna: shimano alivio

stery: zintegrowane na łożyskach AHEADNECO

korba: SHIMANO FC M191

kaseta: SHIMANO HYPER GLIDE HG30 8v

suport: wkład na łożyskach stożkowych NECO

opony: DURO EXPLORER - zmienione na Geax Saguaro 2.2

piasty; joytech

obręcze: kands maxx

klamkomanetki: Shimano Alivio

zdjęcie:

312e0rr.jpg

Napisano

Kupiłem i jeżdżę, ale nie znam się zbytnio na rowerach. Jak kupowałem to wydawał mi się ciekawy i kupiłem go po prompcyjnej cenie. Niedawno zainteresowałem się bardziej rowerami i chcę wiedzieć czy kupiłem dosyć dobry czy taki standardowy. Dałem za niego 860 zł i cena wydaje mi się dosyć niska jak na rower z amortyzatorem suntoura.

Kupiłem i jeżdżę, ale nie znam się zbytnio na rowerach. Jak kupowałem to wydawał mi się ciekawy i kupiłem go po prompcyjnej cenie. Niedawno zainteresowałem się bardziej rowerami i chcę wiedzieć czy kupiłem dosyć dobry czy taki standardowy. Dałem za niego 860 zł i cena wydaje mi się dosyć niska jak na rower z amortyzatorem suntoura.

Napisano

Ogólnie, jeżdżę amatorsko po lesie, podjazdy, zjazdy itp.

Jeśli nie jesteś dziewczyna to odwróć mostek na minus i wywal podkładki nad mostek - będzie się lepiej jeździło w tych miejscach ;)

Napisano

Tu jest aukcja na której jest specyfikacja wersji 2014 http://allegro.pl/rower-gorski-meski-kands-energy-1300-shimano-2014-i4413179264.html Jak na moje oko specyfikacja wygląda podobnie ale cena jest wyższa. Właśnie jak kupowałem mój, to zdziwiłem się że taka niska cena, bo kumpel kupował w podobnym czasie krossa i zapłacił jakoś 1300 a niektóre podzespoły były słabsze.