kazolak Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Witam, Jako że w sklepach rowerowych mogłem znaleźć nic dobrego 1500zł, więc tak pomyślałem, że może zamówić rower o nazwie: Kands Maestro Men przez internet. Czy ciężko taki rower złożyć i czy sam dam radę ? Dodam, że nie znam się na rowerach i nic w nich nigdy nie grzebałem.
TheGie Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Dasz radę. Kwestia wyregulowania. Tutaj przykładowe filmy
kazolak Napisano 17 Lipca 2014 Autor Napisano 17 Lipca 2014 a żeby złożyć ten rower to trzeba mieć ten taki klucz do dokręcenia kierownicy czy jest w zestawie ? O ten taki cienki chodzi
dran2 Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Nie potrzebujesz nic poza ampulami i kluczem płaskim 15 do pedałów. Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty!
dran2 Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Sorry, ale chyba jednak nie jesteś w stanie samemu skręcić roweru:( . Oddaj to komuś do zrobienia. Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty!
Fenthin Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Do skręcenia roweru i podstawowych regulacji wypadałoby mieć imbusy 4, 5, 6 (to są właśnie te klucze ampulowe), klucz płaski 15mm i śrubokręt krzyżakowy oraz zapoznać się z tym: http://www.forumrowerowe.org/forum/105-rowerowe-faq/
kazolak Napisano 17 Lipca 2014 Autor Napisano 17 Lipca 2014 ok bo kolega wyżej wcześniej nie zrozumiale napisał. Jak chodzi o klucze to wiem już o co chodzi. A czy zamawiając ten rower lepiej go zamówić ze strony kands czy allegro ? Bo na allegro można taniej znaleźć. I jak jest z gwarancja ? ?
Shootee Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Jeśli wyrażenie klucz ampulowy jest nie zrozumiały to może być ciężko Co będzię przy regulacji maksymalnego wychylenia wózka przerzutki?
kazolak Napisano 17 Lipca 2014 Autor Napisano 17 Lipca 2014 osz, to takie trudne ? Co konkretnie w takim rowerze jest do "skonfigurowania" oprócz siodełka, koła, kierownicy ?