kazolak Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Witam, Jako że w sklepach rowerowych mogłem znaleźć nic dobrego 1500zł, więc tak pomyślałem, że może zamówić rower o nazwie: Kands Maestro Men przez internet. Czy ciężko taki rower złożyć i czy sam dam radę ? Dodam, że nie znam się na rowerach i nic w nich nigdy nie grzebałem.
TheGie Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Dasz radę. Kwestia wyregulowania. Tutaj przykładowe filmy
kazolak Napisano 17 Lipca 2014 Autor Napisano 17 Lipca 2014 a żeby złożyć ten rower to trzeba mieć ten taki klucz do dokręcenia kierownicy czy jest w zestawie ? O ten taki cienki chodzi
dran2 Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Nie potrzebujesz nic poza ampulami i kluczem płaskim 15 do pedałów. Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty!
dran2 Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Sorry, ale chyba jednak nie jesteś w stanie samemu skręcić roweru:( . Oddaj to komuś do zrobienia. Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty!
Fenthin Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Do skręcenia roweru i podstawowych regulacji wypadałoby mieć imbusy 4, 5, 6 (to są właśnie te klucze ampulowe), klucz płaski 15mm i śrubokręt krzyżakowy oraz zapoznać się z tym: http://www.forumrowerowe.org/forum/105-rowerowe-faq/
kazolak Napisano 17 Lipca 2014 Autor Napisano 17 Lipca 2014 ok bo kolega wyżej wcześniej nie zrozumiale napisał. Jak chodzi o klucze to wiem już o co chodzi. A czy zamawiając ten rower lepiej go zamówić ze strony kands czy allegro ? Bo na allegro można taniej znaleźć. I jak jest z gwarancja ? ?
Shootee Napisano 17 Lipca 2014 Napisano 17 Lipca 2014 Jeśli wyrażenie klucz ampulowy jest nie zrozumiały to może być ciężko Co będzię przy regulacji maksymalnego wychylenia wózka przerzutki?
kazolak Napisano 17 Lipca 2014 Autor Napisano 17 Lipca 2014 osz, to takie trudne ? Co konkretnie w takim rowerze jest do "skonfigurowania" oprócz siodełka, koła, kierownicy ?
dziobolek Napisano 18 Lipca 2014 Napisano 18 Lipca 2014 Jeśli wyrażenie klucz ampulowy jest nie zrozumiały to może być ciężko Bez urazy, ale... ciężko, to może być Tobie w życiu z takim prześmiewczym i protekcjonalnym podejściem do ludzi Widzisz kolego Shootee, ja swoje latka już mam i dla mnie od zawsze to był klucz imbusowy (inbusowy) lub najzwyczajniej imbus. Po wybyciu "zagramanice" latek temu wiele, do tychże pojęć doszło Allen key, Hex key. A z ampulem lub kluczem ampulowym spotkałem się niedawno w "gwarze" rowerowej, i szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia skąd to określenie się wzięło. Tak więc... odrobinę więcej szacunku w stosunku do innych, mniej zasobnych w "wiedzę" i pokory w życiu życzę zamiast wyśmiewania się z "niewiedzy" innych ludzi Pokój niech będzie z Tobą
TheGie Napisano 18 Lipca 2014 Napisano 18 Lipca 2014 Co będzię przy regulacji maksymalnego wychylenia wózka przerzutki? A to będzie, że kolega spyta na forum lub użyje googla. Ustawienie przerzutki tylnej, gdzie napęd jest poprawnie dobrany nie jest sztuką.Tutaj przykład, bardzo jasno pokazane. Co do kluczy ampulowych to paranoja w nazewnictwie. Podobnie jak w języku "rowerowym" pojęcie "łożyska maszynowe", ciekawy jestem skąd takie pojecie.
Sagitt77 Napisano 18 Lipca 2014 Napisano 18 Lipca 2014 Aż dziw bierze, że 20 lat temu gdy rowerzyści nie mieli do dyspozycji google'a i forum też jakoś rowery były dobrze poskładane, a napęd i hamulce dobrze ustawione...
Gothic Napisano 18 Lipca 2014 Napisano 18 Lipca 2014 Jeśli masz podstawowe wyposażenie warsztatowe (wymienione wcześniej rozszerzyłbym o klucz do suportu - potrzebny o ile producent go nie wkręcił przed wysyłką), chęci, obie ręce i potrafisz czytać to forum ze zrozumieniem, to złożysz i wyregulujesz rower szybciej, jak Ci się to wydaje. A defetystom mówimy stanowcze NIE!
TheGie Napisano 18 Lipca 2014 Napisano 18 Lipca 2014 I jaka satysfakcja będzie po złożeniu roweru fiu fiu. Przypuszczam że rower przyszedł by z wkręconymi wszystkimi elementami (suport,korby, łańcuch itd). Kwestia ustawienia. Powodzenia!
Shootee Napisano 18 Lipca 2014 Napisano 18 Lipca 2014 Się mnie czepiliście. A nie zauważyliście że temat jest tak obadany z każdej strony że nie sposób nie znaleźć odpowiedzi na niego wpisując podstawowe frazy w forumowej szukajce? Ja rozumiem zakładanie tematów związane z kupnem, na które też jest milion odpowiedzi, ale bez przesady, kiedyś nasi dziadkowie sami potrafili naprawić samochód bez narzędzi, książek, wykształcenia, podnośników, najazdówek, kanałów, sond. A teraz jak by ktoś tym samym autem pojawił się w warsztacie, to młody mechanik by się zastanawiał jak się zabrać za tą robotę.
kazolak Napisano 18 Lipca 2014 Autor Napisano 18 Lipca 2014 właśnie zamawiam ten rower i są tylko dostępne ramy 19'' i 21''. Mój wzrost to ~176 - 178. 19" nie będzie za duża ?
alagor96 Napisano 18 Lipca 2014 Napisano 18 Lipca 2014 Powinna być dobra, nic się nie stanie, jeżeli rama mtb będzie odrobinkę większa. A o złożenie się nie martw, mnie nikt nigdy nie uczył jak naprawiać rower, a teraz już chyba tylko kół nie umiem zaplatać
kazolak Napisano 18 Lipca 2014 Autor Napisano 18 Lipca 2014 ten kands maestro to bardziej szosowy rower
alagor96 Napisano 18 Lipca 2014 Napisano 18 Lipca 2014 To zdecydowanie nie rower szosowy, tylko cross'owy czyli taki szybsz mtb. Napisałem wcześniej mtb, żeby już nie mącić.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.