Skocz do zawartości

[rower] Czy dam radę złożyć rower z kartonu

kazolak

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Jako że w sklepach rowerowych mogłem znaleźć nic dobrego 1500zł, więc tak pomyślałem, że może zamówić rower o nazwie:

Kands Maestro Men

przez internet.

Czy ciężko taki rower złożyć i czy sam dam radę ? Dodam, że nie znam się na rowerach i nic w nich nigdy nie grzebałem.

Napisano

a żeby złożyć ten rower to trzeba mieć ten taki klucz do dokręcenia kierownicy czy jest w zestawie ? O ten taki cienki chodzi

Napisano

Sorry, ale chyba jednak nie jesteś w stanie samemu skręcić roweru:( . Oddaj to komuś do zrobienia.

Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty!

Napisano

ok bo kolega wyżej wcześniej nie zrozumiale napisał. Jak chodzi o klucze to wiem już o co chodzi.

A czy zamawiając ten rower lepiej go zamówić ze strony kands czy allegro ? Bo na allegro można taniej znaleźć. I jak jest z gwarancja ?

?

Napisano

Jeśli wyrażenie klucz ampulowy jest nie zrozumiały to może być ciężko :D Co będzię przy regulacji maksymalnego wychylenia wózka przerzutki? :D

Napisano

Jeśli wyrażenie klucz ampulowy jest nie zrozumiały to może być ciężko :D

Bez urazy, ale...   ciężko, to może być Tobie w życiu z takim prześmiewczym i protekcjonalnym podejściem do ludzi ;)

Widzisz kolego Shootee, ja swoje latka już mam i dla mnie od zawsze to był klucz imbusowy (inbusowy) lub najzwyczajniej imbus.

Po wybyciu "zagramanice" latek temu wiele, do tychże pojęć doszło Allen key, Hex key.

A z ampulem lub kluczem ampulowym spotkałem się niedawno w "gwarze" rowerowej,

i szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia skąd to określenie się wzięło.

Tak więc... odrobinę więcej szacunku w stosunku do innych, mniej zasobnych w "wiedzę" i pokory w życiu życzę

zamiast wyśmiewania się z "niewiedzy" innych ludzi gwizdze.gif

Pokój niech będzie z Tobą  :thumbsup:

Napisano

Co będzię przy regulacji maksymalnego wychylenia wózka przerzutki?