djzatorze Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Witam, Poszukuję kompana/kompanki na wspólne objeżdżanie toru Funbike w Toruniu, znanego również jako "Tor Na Skarpie", konkretniej tego. Jestem początkującym jeźdźcem, więc nie radzę sobie na nim śpiewająco , ale powiedzmy że nie wywalam się na ryło. Bardzo chciałbym się czegoś nauczyć, ale nikt z moich znajomych tam nie jeździ. W razie kontuzji również lepiej nie być samemu. Zabawy DH odpadają, nie mam do tego sprzętu. Fragment do fourcrossa jest moim faworytem. Zresztą - to na czym jeżdżę dość dobrze określa mój styl jazdy. Jeżeli ktoś również tam bywa i nie chce jeździć sam, jestem do dyspozycji. P.S. Jeżeli ktoś kojarzy gdzie jest w Toruniu "Kanada" to też tam bywam, również z saperką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 Idź do wujka Emana do centrym rowerowego on tam ma specjalne miejsca https://www.facebook.com/photo.php?fbid=395136213960818&set=a.336229956518111.1073741828.330721127068994&type=1&theater Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djzatorze Napisano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 Ich verstehe es nicht recht o co chodzi Jak coś na ryjbuku to nie do mnie, nie posiadam konta na tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...