Skocz do zawartości

[tarcza] Avid G2CS


Szkielet13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam hamulce avid elixir 3 i nieszczęsną tarcze G2CS która praktycznie od nowości jest krzywa . Myślałem aby zanieść ją do prostowania lecz obawiam się że po przejechaniu kilkudziesięciu km znów będzie krzywa. Jak sądzicie warto prostować tą tarczę czy może lepiej zaopatrzyć się w nową inną tarczę ? Dodam że ta tarcza jest delikatnie krzywa lecz to już w zupełności wystarcza aby tarła sie o klocki co mnie mocno denerwuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chcesz jej prostować sam, zleć to DOBREMU serwisowi, w takim przy odjeździe wszystko będziesz miał ok.

Nie sądzę, by była potrzebna nowa tarcza - taką średnią kupisz za 30-40zł, dowiedz się, ile kosztuje serwis ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem w serwisie i powiedziano mi że się tego nie podejmą więc zostaje wymiana na nowe. Wiem że tarcza g3cs jest lepsza od g2cs ale orientuje się ktoś ile kosztują i gdzie mogę zamówić obie z wymienionych tarcz ? Oczywiście ORYGINALNE :)


A może polecicie mi jakieś tarcze 160mm tak do 200zł (komplet) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli miał bym już szukać tarczy na pająku to jakie brać marki pod uwagę ?.

 

 

Jak współpracuje tarcza RT76 160mm z hamulcami avid elixir 3 i piastą Sram MTH-306? Chodzi mi dokładnie czy tarcza nie piszczy podczas hamowania, jak zachowuje się podczas deszczu oraz czy potrafi zablokować koło bez najmniejszego problemu niezależnie od prędkości (ważę 70kg) tak jak obecna tarcza G2CS

 

Ps. Nie wiem jakie mam klocki , gdy kupiłem rower były już zamontowane. 


W sumie mam jeszcze jedno pytanie . Otóż jeżeli teraz mam tarcze 160mm to czy mogę założyć 180mm ? Posiadam amortyzator ze zdjęć.

 

http://i.imgur.com/INLfFCV.jpg

http://i.imgur.com/uVCa0U3.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma hs 1 i szczerze polecam,  to są chyba najlepsze tarcze od Avida nie na pająku, kupiłem je w bardzo dobrej cenie używane bo na xt już nie starczyło kasy.

 

I polecam zmianę właśnie na 180 z ze 160 na przodzie z resztą z tyłu też możesz bo różnica jest dość duża, łatwiej odprowadzają ciepło i mniej się gną a  gną się wszystkie:):) 

 

Z resztą wszystko zależy od tego gdzie i jak jeździsz i czy potrzebne Ci są tarcze za 200 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to najbardziej zależy na tym aby tarcza szybko się nie krzywiła , nie piszczała podczas hamowania no i aby dobrze współgrała z hamulcami :)

 

Jeżdżę jedynie po lesie który do górzystych nie należy kilka wyższych górek i to wszystko .Zresztą czego więcej się spodziewać w Wielkopolsce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...