Skocz do zawartości

[Rower] Fireflash na dobrym osprzęcie cena/jakość?

Lewson

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam zakupiłem w REALU , tak w markecie rower. Wcześniej nigdy bym nie spojrzał na rowery z takich sieciówek ale ten mnie zaintrygował i dlatego ten post.. Chciałem zapytać czy to jest dobry wybór ceny do jakości przy posiadaniu małego budżetu na rower. 

Parę słów na temat roweru (nie jestem profesjonalistą więc opisuje jak umie ale dodaje oczywiście fotki)

1. Osprzęt shimano alivio 3x9 przerzutki

2. rama aluminiowa 19' (fireflash)

3. amortyzator , miekki ładnie chodzi z blokadą 

4. korba shimano (nie znam modelu)

5. pedała jakiś mocny stop metalu

6. kierownica typu ahead chyba 

7. podwójna rawka 

Resztę przedstawiają zdjęcia , niestety robione w zaciemnionym pomieszczeniu ale może uda się Wam coś wywnioskować.

Przecena byłą i zdołałem go zakupić za 749zł (mam możliwość zwrotu do 3 dni ) dlatego proszę o opinie.

LINK DO ZDIĘĆ: http://tufotki.pl/NMn1t

Z góry dziękuje 

Piotr :thanks:

Napisano

Co to jest amor? XCM? No i na litość boską zdejm że te plastiki ze śrub :D

Ps. No warto chyba, nie wiem tylko co to za koła są, bo mogą być z gumy, co nie zmienia faktu że warto było. I ja bym skrócił sterówkę, a przynajmniej dał niżej ten mostek. Jaki rozmiar ramy i wzrost?

Napisano

Dopiero wczoraj wieczorem prosto ze sklepu nim przyjechałem więc nie ściągałem jeszcze nic w razie potrzeby oddania go do sklepu ;). Właśnie na amorku jest napisane a raczej naklejka fireflash i "wygrawerowany" jakiś nr jak tylko będę po pracy podam. A co sądzisz o tym zakupie?

Napisano

Koła to syf i nie wróże im długiego życia. Natomiast całość za te pieniądze prezentuje się w porządku. Myśle, ze warto. Jak masz wątpliwości to zerknij na allegro jaki osprzęt możesz mieć za te pieniądze. Raczej napędu 9-ki nie dostaniesz nigdzie.

Napisano