Skocz do zawartości

[opony] Geax Saguaro vs Continental Race King


grzegorz1988wroc

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Mam pytanie , czy wersja drutowa Geax Saguaro 26x 2.0 z Decathlonu to jest normalna opona czy jakiś okrojony produkt na specjalne potrzeby sklepu ? jest to często spotykane, cieżko dostać oponę w drucie , sa ale pojedyncze sztuki a u nich akurat jest dostępna ? Z góry dziękuje za odpowiedz i pomoc :)

Napisano

czesc wam, chcaile si epodpiac z pytaniem gdzie tez robi eokol o 70-80% asfalt i troche terenu

co uwazacie na temat

 

Specialized renegade control 2.3 w porownaniu do tych Geax saguaro 2.2

 

spec_0010_6025_11_m.jpg

 

chyba typowe na sfalt to

Specilized Compoud

 

spec_compound_13_z.jpg

 

Napisano

Przy takich warunkach użytkowania lepszym wyborem byłyby raczej Geaxy Mezcal 2.1. Możesz jeszcze poszukać informacji nt. WTB Nano - były chwalone za świetną trakcję i bardzo niskie opory toczenia na asfalcie jak na opony w teren.

Tak swoją drogą - miał ktoś porównanie w oporach toczenia takich semislick'ów i opon typu Nano / Saguaro?

Napisano

Mam pytanie , czy wersja drutowa Geax Saguaro 26x 2.0 z Decathlonu to jest normalna opona czy jakiś okrojony produkt na specjalne potrzeby sklepu ? jest to często spotykane, cieżko dostać oponę w drucie , sa ale pojedyncze sztuki a u nich akurat jest dostępna ? Z góry dziękuje za odpowiedz i pomoc :)

Dzisiaj doszły kumplowi 2szt. 97 zeta za kpl. z wysyłką kurierem za pobraniem za free, nic tylko kupować. Od moich różnią się nieznacznie kolorem napisu, jest bardziej pomarańczowy niż żółty (na focie aż tak nie widać).

Widać, że świeże, nie jakieś zleżane. Paczka o wymiarach opony, przyszły prościutkie, super zabezpieczone.9f044a41ee85003dd80dc02a2535ae24.jpg

Napisano

 

Tak swoją drogą - miał ktoś porównanie w oporach toczenia takich semislick'ów i opon typu Nano / Saguaro?

 

Nano od WTB to typowe allroundery.

Można na nich pojechać wycieczkowo w praktycznie każdy teren przy umiarkowanej pogodzie, zrobić maraton/XC - nawet w górach i pojeździć po asfalcie. Ciche. Zyskują przy wyższym ciśnieniu, mają okrągły profil i zdecydowanie bardziej przewidywalne są na twardszym i suchym podłożu. Raczej nie polecam na gleby ilaste po opadach i ogólnie tam, gdzie jest mokro, a chcemy jeździć z większą szybkością. Dosyć szybko się oblepiają błotem, słabo trzymają bocznie z uwagi na profil i kształt. Na mokrych korzeniach można dostać nerwicy - nie do wyczucia. Odporność na ścieranie zadowalająca.

 

Saguaro - bardziej polecam wersję 2.2. Również uniwersalne, ale dają większe poczucie bezpieczeństwa. Te z kolei zyskują przy niższym ciśnieniu. Mają sporą powierzchnię kontaktu z podłożem, bardzo ładnie kleją się do praktycznie każdej nawierzchni. Cięższe, głośniejsze na asfalcie, generują większe opory. Łatwo przyjmują błoto i szybko się oczyszczają. Dużo lepiej trzymają w zakrętach. Raczej w trudniejszy teren. Przy jeżdżeniu tylko po twardym ich masa i bieżnik generują dosyć spore opory i mogą wymęczyć. Trwałe, zużywają się naprawdę powoli.

 

Napisano

Qrka jeszcze zastanawiam się czy wziąć 2.2 czy 2.0 teraz biegam na Conti RK 2.2 i nie wiem czy na geaxie nie będzie za duży balon

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Dzięki Panowie Chłopcy ;)

Właśnie dotarły dwie sztuki 2.0 druciane. Przez różne zawirowania dostałem jeszcze dodatkowy rabat dzięki czemu wyszły mnie 43zł/sztuka.

Zaczynam testy ;) na razie asfalt a w połowie tygodnia teren.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...