Ryzer0 Napisano 9 Lipca 2014 Napisano 9 Lipca 2014 Witam, chcę zakupić nowy amortyzator do mojego Krossa (2 tygodnie po wyjechaniu ze sklepu rowerowego) zauważyłem, że raczej ten amortyzator bardzo średnio radzi sobie w lesie dlatego chcę zakupić nowy. Dodam, że jestem 100% laikiem rowerowym i nie mam o tym zielonego pojęcia. Nie wiem też ile takowe amortyzatory kosztują. Pytania: 1. Jaki, tani amortyzator będzie najlepszy? 2. Czy w sklepie rowerowym będą mogli zamontować mi ten amortyzator? Pozdrawiam.
adamsmaster Napisano 9 Lipca 2014 Napisano 9 Lipca 2014 Drogi kolego. A ile pieniędzy chcesz wydać na ową wymianę. Bo jak kupiłeś rower za 1800 i chcesz 1500 wydać na amor, to chyba się to mija z celem. Ale co ja tam wiem. Młody jestem. Niedoświadczony.
Ryzer0 Napisano 9 Lipca 2014 Autor Napisano 9 Lipca 2014 Napisałem, że się na cenach nie znam, ale więcej niż 300zł nie chcę wydać..
Tadeus Napisano 9 Lipca 2014 Napisano 9 Lipca 2014 To i nic lepszego nie dostaniesz. Przynajmniej nowego. Najtańsze przy których będzie odczuwalna różnica to chyba: http://allegro.pl/sr-suntour-raidon-r-l-air-100mm-mod-2008-super-i4348777239.html http://allegro.pl/sr-suntour-xcr-rl-air-blokada-skoku-model-2013-dis-i4348944604.html
Ryzer0 Napisano 9 Lipca 2014 Autor Napisano 9 Lipca 2014 To teraz podziękuję i trochę odłożę. Dzięki za pomoc
marlotnik Napisano 9 Lipca 2014 Napisano 9 Lipca 2014 Sam mam A2 i może z czasem coś będę wymieniał i przerabiał na hyraulikę ale to wszystko kosztuje