Pociskacz Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Witam. Chcę wymienić swój stary, zużyty amortyzator FOX 32 F125RL Evolution, skok 125mm, rura sterowa OverDrive2 1"1/4~1"1/2, z osią ø15mm (system 15QR) na coś nowszego. Jestem trochę zielony w tych sprawach więc proszę o pomoc w dobraniu odpowiedniego amorka. Mam do dyspozycji około 1500 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 6 Lipca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Do ramy .... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pociskacz Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Giant Trance x1 z 2012 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 7 Lipca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Do trance 150 to ie za duzo czasem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pociskacz Napisano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 Nie jestem tego do końca pewien, dlatego wpisałem widełki 125-150. 125 spisywało się bez zarzutów, jednak od zakupu miał luzy które się znacznie powiększyły. Czy aby przy 150 kąt natarcia nie będzie bardziej optymalny, a przy tym amorek mniej będzie się zużywał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 8 Lipca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Myślę ze 140 to by był max do tej ramy a 130 optymalnie. Z takim skokiem to nawet ciężko o enduro mówić Może minuta ? To dość wytrzymały wideł o ładnej pracy, na pewno znajdziesz do 1500zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...