kozi112 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Witajcie, potrzebuje roweru na dojazdy do pracy ~10 km oraz weekendowe wycieczki. Jazda po deszczu, w słońcu w różnych warunkach. Jazda asfaltem, wiejską ścieżką. Po odwiedzinach sklepów rowerowych w mojej mieścinie mam do wybory: Sorang db: http://katalog.bikeworld.pl/2014/web/produkt/rowery/mtb_26_hardtail/northtec/37052/sorang_db - 1400 zł Romet rambler 7.0 http://sklep-romet.pl/index.php?route=product/product&path=59&product_id=144 - 1600 Romet rambler 5.0 - http://www.bikeland.pl/rower_romet_rambler_50_26__2014.html - 1500 Matt pro tayax - http://mattpro.pl/mtb-29/tayax - 1169 Kross hexagon x3 - http://www.kross.pl/pl/2013/mtb/hexagon-x3 - 1280 Prosiłbym o ocene stosunku jakosci do ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Jazda asfaltem, wiejską ścieżką W błocie, piachu, po korzeniach itp też? Bo jak nie, albo bardzo rzadko, to zastanowiłbym się, czy warto się męczyć z MTB. Na asfalcie wyraźnie ustąpi crossowi, ale będzie lepszy w terenie.Jeśli musi być któryś z wymienionych, to wybierałbym między Sorangiem a Ramblerem 7.0. Hexagon beznadziejny nawet jak na tą cenę. Przemyśl jeszcze opcję zakupów przez internet, dojdzie fajna opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek97 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 A co do Hexagona to X5 można mieć taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi112 Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 W błocie, piachu, po korzeniach itp też? Bo jak nie, albo bardzo rzadko, to zastanowiłbym się, czy warto się męczyć z MTB. Na asfalcie wyraźnie ustąpi crossowi, ale będzie lepszy w terenie. Jeśli musi być któryś z wymienionych, to wybierałbym między Sorangiem a Ramblerem 7.0. Hexagon beznadziejny nawet jak na tą cenę. Przemyśl jeszcze opcję zakupów przez internet, dojdzie fajna opcja. Dzięki za odpowiedź. Nie wystarczy, że wymienie opony i juz będzie lepsza przyczepność na asfalcie? Do wtorku muszę mieć rower toteż zakup przez internet odpada. Ale jeśli można wiedzieć to co to za opcja? Ten rower Matt bardzo źle wygląda? Cena mi się bardzo podoba, dodatkowo trochę boje się brać hamulców tarczowych w tym przedziale cenowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertrobert1 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Witajcie, potrzebuje roweru na dojazdy do pracy ~10 km oraz weekendowe wycieczki. Jazda po deszczu, w słońcu w różnych warunkach. Jazda asfaltem, wiejską ścieżką. Sorang db: http://katalog.bikeworld.pl/2014/web/produkt/rowery/mtb_26_hardtail/northtec/37052/sorang_db - 1400 zł Prosiłbym o ocene stosunku jakosci do ceny. To jest dla mnie nr 1. Najwyższa grupa osprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalPolo Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 http://www.eurobike.pl/rowery-eurobike/rowery2013/cross/crosstrail01 idziesz do sklepu i negocjujesz cenę 1450zł jaką to sklep oferuje na allegro. Tak zrobił kumpel i jeździ MTB ustępuje crossowi nie tylko w przyczepności na oponach. Dochodzi jeszcze trochę wygodniejsza sylwetka, większe koła, biegi dobrane bardziej pod szosę niż góry etc. Co przekłada się na trochę łatwiejszą jazdę w mieście co przy dojazdach z pracy ma dla mnie znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertrobert1 Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Mocno bym z tym stwierdzeniem polemizowałbym. Od kilkunastu lat dojeżdżam do pracy na MTB aże mam inne typy rowerów więc mam porównanie. MTB jest najbardziej uniwersalnym rowerem. Szybkoś dojazdu można regulować zakładając stosowne opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi112 Napisano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 To jest dla mnie nr 1. Najwyższa grupa osprzętu. Czy hamulce tarczowe w tej cenie to dobry pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 6 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Ten rower Matt bardzo źle wygląda? Szczerze mówiąc opis parametrów technicznych ma godny makrokesza Nie wiadomo choćby, czy jest na kasecie, czy wolnobiegu (raczej wolnobieg i to go moim zdaniem skreśla na starcie), nie wiadomo jakie manetki, rower niby 29er, a korba trekkingowa... No po prostu kot w worku, bo nie wiadomo, co tam naprawdę jest, a co się komuś porąbało przy wklejaniu opisu. większe koła, biegi dobrane bardziej pod szosę niż góry To fakty i raczej mają wpływ na tempo jazdy na szosie, zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi kręcić z bardzo wysoką kadencją. 26er jako rower uniwersalny? Jak ktoś lubi, to proszę bardzo, na pewno nie mam zamiaru przekonywać, że się nie da IMHO jednak 29er lepiej się sprawdzi w tej roli, zwłaszcza z korbą 44-32-22. Z braku odpowiedniego 29era w tym przedziale cenowym wolę jednak polecić sensownego crossa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.