Skocz do zawartości

[Przód i tył] Czyli jakie hamulce tarczowe z kategorii "budżetowe"

Kranczi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam wszystkich forumowiczów, jako iż przymierzam sie do zakupienia amortyzatora (Fox Float 32) wypadaloby nabyć także nowe hamulce tarczowe:)

Dlaczego ta zmiana? Tylko dlatego że amortyzator?

Niestety, moje V-Brake są strasznie zmechacone, czesto jezdze w deszcz i hamowanie na moich "tektro" to nie lada wyczyn...

Dlatego przyszedlem specjalnie do was, poniewaz w temacie hamulców jestem KOMPLETNIE zielony, chcialbym wiedzieć ile kosztuje komplet hamulców na przód i tył + tarcze

Jaki zestawik mozna polecic dla laika? Nie szukam profesjonalnych zestawów, ale tanich a zarazem dość dobrych:)

Pozdrawiam gorąco i góry dziekuje!

• Mod Team
Napisano

Przecież pisze w temacie że "budżetowe". W tej kategorii Deore M-615, do tego 2 tarcze Deorki, w Virtualbike zmieścisz się w 500pln za wszystko. No ale temat wałkowany już dziesiątki razy, trzeba poszukać, nie od razu temat zakładać nowy.

• Mod Team
Napisano

Przecież pisze w temacie że "budżetowe". W tej kategorii Deore M-615, do tego 2 tarcze Deorki, w Virtualbike zmieścisz się w 500pln za wszystko. No ale temat wałkowany już dziesiątki razy, trzeba poszukać, nie od razu temat zakładać nowy.

Budzetowe to M-615?

A gdzie umiescic M-445 lub nizsze? :D

Skoro facet ma zapedy na FOX-a to minimum M-596 by sie przydaly :)

Napisano

więc dobrze, poszukam kompletów hamulców z serii Deore, moze jak starszy pieniędzy to zakupie cos ciut wyższego, dzięki chlopaki i pozdrawiam! :)

• Mod Team
Napisano

Jak mocowanie jest to się nada.

Hamulce klasy populares, montowane do budżetowych rowerów. Z dobrymi klockami w stosunku do v-ek  powinieneś odczuć zmianę na +

odczuje różnice chociaż w mechanicznych hamulcach.

Hamulce są hydrauliczne.

Napisano