WSAD17 Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 Nie dawno kupilem ramę Kelly's Salamnder po... 25 zł. :!!: :eek: :lol: Potem znów spotkałem się z tym kolesiem i kupiłem od niego caly sprzęt po 104 lub 124 zł (nie pamietam) (troche głupi ten koleś) Wiem, że rower wazy 14.46 (coś takiego) i chcę zeby był lżejszy nie chce na nim skakac, ani nic podobnego zwyczajnie do MTB. Co byście radzili mi wymienić w tym rowerze :question: P.S waże 50.37 kg. przy 166cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawek Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 Jak chcesz odchudzać to standardowo: 1.Koła-opony,obręcze, reszta mniej ważna 2.Kierownica + mostek 3.Sztyca + siodło Jak masz dużo kasy to amor. To da największy zysk wagowy za najmniejszą kase. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialykom Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 nowe kola to jednak spory wydatek. ale reszta jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WSAD17 Napisano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 Kierownice i mostek już mam ale resztę jeszcze nie... Siodło będę miał w tym tygodniu a sztycę w następnym wię jest O.K ale z kołami to już gorzej... a jakie mi polecacie :question: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 Na oponkach dość tanim kosztem można zjechać ~250-350 g (seryjne bodajże 670g albo i wiecej) i na dętkach. IMO drugą najważniejszą modyfikacją powinien być amorek - seryjny waży ponad 2,5 kg! mozna naprawdę sporo zjechać - trzeba poszukać okazji na allegro i tanio wyrwać np jakiegos Manitou (np. http://www.allegro.pl/item110466879_manito...isc_z_spv_.html ) - i juz ponad 1 kg mniej do dzwigania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 kupilem ramę Kelly's Salamnder po... 25 zł. :!!: :eek: :lol: Potem znów spotkałem się z tym kolesiem i kupiłem od niego caly sprzęt po 104 lub 124 zł (nie pamietam) (troche głupi ten koleś) Hmmm... a papiery ten koleś miał? Bo mnie to coś nie najładniej pachnie... Pozdrówko podejrzliwe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WSAD17 Napisano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 Na oponkach dość tanim kosztem można zjechać ~250-350 g (seryjne bodajże 670g albo i wiecej) i na dętkach. IMO drugą najważniejszą modyfikacją powinien być amorek - seryjny waży ponad 2,5 kg! mozna naprawdę sporo zjechać - trzeba poszukać okazji na allegro i tanio wyrwać np jakiegos Manitou (np. http://www.allegro.pl/item110466879_manito...isc_z_spv_.html ) - i juz ponad 1 kg mniej do dzwigania Nie oponek na pewno nie kupie przez napewni 2 miesiące, bo nie mam kasy Tak tak piękny ten amorek tylko szkoda, że nie mam tyle kasy... No ten amor jest naprawdę cięzki ohuhu 2,5 kilo niezle Dzięki za radę Hmmm... a papiery ten koleś miał? Bo mnie to coś nie najładniej pachnie... Pozdrówko podejrzliwe ... Wiem mi też nie zbyt ładnie, ale miał papiery i wszystko O.K Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WSAD17 Napisano 30 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2006 Własnie dostałem mostek i kiere z Kross'a i jestem zadowolony z tego zakupu. Mostek + kiera są lżejsze niż sama kiera z Kalloy'a którą miałem wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
turim Napisano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2006 a może to nie koleś był głupi i wcisnął komuś jakiś badziew z napisem kelly's salamander??. ps. na tej ramie to ciężko zbudować coś lekkiego , strasznie toporna jest i ciężka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WSAD17 Napisano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 Nie nie nie To jest Kelly's nie bój się Wiem jest bardzo ciężka, ale w pózniej kupię sobie jakąś ramkę i poskładam na nowej, a tą sprzedam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Siema, Też mam Kelly'sa Salamander'a I powiedzcie mi jakie mogą być kółka na przód d o 270 zł (LEKKIE) i nie pod tarcze bo znalazłem za 99 zł ważą 925 g,a moje 1104 g i się nie zabardzo opłaca więc jakie kółka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Piasta szosowa novatec-85g-130zł Szprychy Dr revolution 32*3=96zł 136g Nyple aluminiowe 11g 32*50groszy=16zł Obrecz alexxrimms Ace18 460g=65zł wychodzi 307zł i 692g, ale mozesz albo wziasc piaste dangerous Mike/novatec MTB 130g za 99zł i bedziesz mial prawie 270zł ;p... albo zamiast dr revolution cos tanszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Dobra dzięki Blue. Nie żebym coś miał do składania, ale jakie koło można dostać poskładane w tej cenie?? A coś takiego?? http://allegro.pl/item118096004_nowe_super...dale_coda_.html Bo mam teraz do 150 zł, bo kupiłem SPD i buty to troche poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karbon Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Rozumiem, ze masz całego Salamandra w takiej konfiguracji jak na stronie Kelly'sa. Tego roweru nie ma sensu odchudzać. Wszystkie części stoją na równym poziomie. Rama ma turystycznągeometrię. Ja mam 180 cm wzrostu i akurat czuje się na 21,5"!! Amor RST Gila RL - ciężki z blokadą. Osprzęt Deore to klasa i tu nie ma co odchudzać. Komponenty Kalloy - dość drogie, ale ciężkie. Lipne siodło KBIX. No i koła - na Paralax'ach, obręczę Kelly's Razor. Rower fajny do turystyki. Ludzie skarżą się, że źle się na nich zjeżdza itd. Do mocniejszej jazdy jest Madman, Magnus, ale nie Salamander. Kup lepszy rower i nie odchudzaj tego, bo się nie da. Sprzedaje Kelly'sy więc je dobrze znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Po co odrazu kupować nowy rower jak mozna zmienic rame + amor i juz jestesmy prawie 2 kg do przodu Potem systematycznie zmieniac i mamy coraz lżejszy sprzet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Rozumiem, ze masz całego Salamandra w takiej konfiguracji jak na stronie Kelly'sa. Tego roweru nie ma sensu odchudzać. Wszystkie części stoją na równym poziomie. Rama ma turystycznągeometrię. Ja mam 180 cm wzrostu i akurat czuje się na 21,5"!! Amor RST Gila RL - ciężki z blokadą. Osprzęt Deore to klasa i tu nie ma co odchudzać. Komponenty Kalloy - dość drogie, ale ciężkie. Lipne siodło KBIX. No i koła - na Paralax'ach, obręczę Kelly's Razor. Rower fajny do turystyki. Ludzie skarżą się, że źle się na nich zjeżdza itd. Do mocniejszej jazdy jest Madman, Magnus, ale nie Salamander. Kup lepszy rower i nie odchudzaj tego, bo się nie da. Sprzedaje Kelly'sy więc je dobrze znam. Nie, mam powymieniane części min. Mostek, kiera siodełko. Sprzedam Go, ale na pewno nie w tym i następnym roku, bo mi się na nim dobrze jeżdzi, Wogóle po co sprzedawać jak można tak jak napisał Paviarotti wymienić amor i rame. :glare: To co doradzi któś z kołem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Jesli zlozysz cos na piescie Novateca pod MTB (ale nie pod tarcze) + szpryszki DT Champion i jakas lekka obrecz to powinno byc w sumie dosc lekko. Polecam tez allegro - czasami zdaza sie megaokazja. Ja zamiast za kolo dac 260 zl dałem 107,5 i to praktycznie nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Tak, ale czy to nie wyjdzie czasem ponad 150 zł?? P.S Czym się różni piasta pod tarcze od nie pod tarcze prócz napisem w aukcji? ta pod tarcze: http://allegro.pl/item119204116__super_pia...tec_przod_.html a ta nie? http://allegro.pl/item119204114__super_pia...tec_przod_.html Tylko tym takim jakby kołowrotkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kustom Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 piasta pod tarcze jak sama nazwa wskazuje rozni sie obecnoscia mocowania tarczy i wyzszym kolnierzem, no przeciez to nawet na zdjeciach widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Wiem, że tym tylko czy cymś jeszcze prócz wagą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 Moze pod tarcze jest troche mocniejsza. W koncu musi wytrzymac spore obciazenia np przy tarczy 210 mm. Ale to takie moje gdybanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 Taka konfiguracja była by dobra? i w sumie lekko Obręcz szprychy Piasta Novatec z Allegro nie umiem skopiowac linku :glare: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.