Skocz do zawartości

[rower crossowy] Lazaro Evolution v3 za 1100zl- parę pytań przed zakupem

sliwka135

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

zastanawiam się nad kupnem roweru crossowego, z wszystkich opisów i opinii (i za dobra cenę) wynika ze najlepszy jest Lazaro evolution v3. Jestem kobieta, ale strasznie nie podobają mi się niskie rury przy rowerze, dlatego zdecydowałam się na model męski z rama 17 (mam 168cm).

Jednak z racji tego iz jestem początkująca to mam parę pytań: 

1)Czy wybrałam dobry rower, skoro zamierzam jeździć po asfalcie i utwardzonych leśnych drogach? I czy może polecacie jaki inny w podobnej cenie?

2)Rower można kupić tylko przez internet, wiec czy jest jakiś rower bardzo podobny w sklepach, który mogłabym "przymierzyć"?

3)Czy bezpiecznie jest kupować rower przez internet czy lepiej kupić w sklepie rowerowym i wymieniać potem sprzęt na lepszy?

Bardzo proszę o pomoc bo nigdzie nie mogę znalesc pomocy, a bardzo chciałbym zacząć jazdę na rowerze,a nie posiadam znajomych którzy na tym by się znali.

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Napisano

Posiadam dwa rowery w tym jeden właśnie Lazaro ( no moze zona go ma ). Jeżeli myslisz o drogach asfaltowych i lesnych  twardych  to pomysl o kolach 28" ( jazda lepsza, choc komfort gorszy ). 

Odnosnie samego Lazaro, drugim moim rowerem jest Merida 3000D (cenowa przepaść ) i porwnujac do niego  stwierdzam, ze Lazaro to swietny wybor, chociaz draznia mnie jego chwyty i brak spinki w łancuchu (  jej zalozenie nie jest problemem ). Oczywiscie kocham moja Meridke i nie oddalbym jej za zadne skarby, ale roznica w cenie nie jest adekwatn do roznicy w jezdzie:) W tej cenie i troche ponad nia nic lepszego nie znajdziesz..

Zakupy przez neta to fajna rzecz, ale musisz sie troszkę znac na regulacjach lub miec kogos kto się zna.

Napisano