snuffi Napisano 5 Czerwca 2007 Autor Napisano 5 Czerwca 2007 ja mam deore dlugi wozek odwrotna sprezyna zamieniam na XT sredni wozek odwrotna sprezyna Sprezyna zalezy tylko od ciebie, podobno odwrotna najlepiej dziala z DC ale ja roznicy nie widze na rapidach, ale wiem jedno- nikgdy juz nie chce normalne Sredni wozek chce dlatego ze jest lzejsza i dziala tak samo
kamykyo Napisano 5 Czerwca 2007 Napisano 5 Czerwca 2007 a czemu nie chcesz już normalnej? kurde, gdzieś właśnie wyczytałem że do tych klamkomanetek to najlepiej normalną sprężyne i teraz jestem w kropce
snuffi Napisano 5 Czerwca 2007 Autor Napisano 5 Czerwca 2007 shimano zaleca: rapidfire -> sprezyna normalna dualcontrol -> odwrotna sprezyna Z odwrotna sprezyna lepiej sprawdza sie maratonach
pinio Napisano 6 Czerwca 2007 Napisano 6 Czerwca 2007 A ja proponuję pozbyć sie krossa jak najszybciej i nie inwestować w niego. Rok czasu bujałem sie na A2 teraz przesiałem sie na scotta scalę i naprawdę nie ma co porównywać... niebo a ziemia, dosłownie. Nie jest powiedziane, że za rok nie przesiąde sie np. na radona ;-) i będe narzekał na scotta....... jak tylko budżet pozwoli.
kamykyo Napisano 7 Czerwca 2007 Napisano 7 Czerwca 2007 A ja proponuję pozbyć sie krossa jak najszybciej i nie inwestować w niego. Rok czasu bujałem sie na A2 teraz przesiałem sie na scotta scalę i naprawdę nie ma co porównywać... niebo a ziemia, dosłownie.Nie jest powiedziane, że za rok nie przesiąde sie np. na radona ;-) i będe narzekał na scotta....... jak tylko budżet pozwoli. fajna mi rada wiesz ale nie każdego stać na scott`a a jak pozbędę sie kross`a będę chodził na piechote i co mi z tego?
Helevorn Napisano 7 Czerwca 2007 Napisano 7 Czerwca 2007 ROTFL. Po co w ogole porownywac A2 ze Scottem Scale skoro cenowo to niebo a ziemia?
evo Napisano 7 Czerwca 2007 Napisano 7 Czerwca 2007 a tak swoją droga, na czym ta róznica polegała, poza innym podjeściem i wewnetrzym przekonaniem, że Scott jest lepszy? No i poza tym, że ma lepszy osprzęt, wiec wszystko działa cacy, ale to już zalety osprzętu ps. by nie było, zdarzyło mi się jechac na Scott`ie
pinio Napisano 7 Czerwca 2007 Napisano 7 Czerwca 2007 W sumie to zależało mi tylko na lepszym amorku, wygodniejszym siodle i ciut mniejszej wadze. Osprzęt, chcąc nie chcąc, musiał być lepszy skoro płaci się duzo więcej, ale to akurat dla mnie nie było ważne. Scott scala to żadna rewelacja, miałem w planach Cube, Treka.....ale splot róznych okoliczności sprawił, że wybrałem jednak scotta. Przejechałem dziś 105 km i wreszcie nie bolą mnie nadgarstki i tyłek ;-) Nie chciałem pakować kasy w krossa i wymieniać niektórych elementów, bo i tak miałem już na niego kupca. W scocie jest kilka fajnych rozwiązań których brakuje w A2 np. linki na całej długości sa w pancerzach i w żadnym miejscu nie obcierają ramy, wygodniej się go nosi i nie trzeba ramy obklejać taśmami ;-) Wiem, to szczegół, ale po takich szczegółach poznaje się markowe rzeczy Ale ze mnie snob Jakies 3 tygodnie temu jechałem sobie na swojej A2 i mijałem się z jakimś 15-latkiem na czarnym krossie A6... Poczułem sie naprawdę źle, powiedziałem sobie w duchu - " Dość tego! Na tym rowerze czujesz się źle, jest ci niewygodnie! Drętwieją ci dłonie, boli cie nic nie wyszło ! Są rowery o klasę lepsze, sprzedaj go i kup coś co będzie ci dawać satysfakcję! " :surprised: Tak, tak... tak sobie właśnie powiedziałem..." Po cholerę sie meczyć?! " Na razie jestem zadowolony, ale i tak nie uważam scotta za rower docelowy. Za rok lub dwa kupię chyba radona - piękne rowery i solidne....a może za 5 lat, zobaczymy.
Helevorn Napisano 7 Czerwca 2007 Napisano 7 Czerwca 2007 Hmm co do bolu dloni - zamiast wydawac pare tysiecy zlotych czasami wystarczy zmienic nieznacznie pozycje na rowerze Jesli chodzi o tylek - siodelko za 300-400 zl by pomoglo. Znow troche taniej Oczywiscie jesli ma sie pieniadze to ze wzgledu na drobiazgi mozna wydawac pare tysiecy wiecej, ale nie kazdy po prostu uwaza, ze warto...
pinio Napisano 7 Czerwca 2007 Napisano 7 Czerwca 2007 Pare tysięcy? Niecałe 3 Tyle kosztuje A6 z tego roku, wybrałem jednak scotta. Rowerek po prostu mi sie podoba i na razie chodzi jak szwajcarski zegarek No i ten szpan ;-)
snuffi Napisano 7 Czerwca 2007 Autor Napisano 7 Czerwca 2007 Po 1 Nie robcie OT Po 2 Sa tematy o scocie, ten do nich nie nalezy Po 3 Rower sam nie jezdzi
mikołaj Napisano 8 Czerwca 2007 Napisano 8 Czerwca 2007 Na liczniku trójka z przodu (znaczy się 3000 km). Sprzęt działa doskonale. W najbliższym czasie nie zamierzam niczego zmieniać.
mikołaj Napisano 16 Lipca 2007 Napisano 16 Lipca 2007 Po weekendzie nareszcie czwórka z przodu (dokładnie 4111 km). Rower działa cały czas tak samo dobrze i moje wpisy robią się nudne.
kamykyo Napisano 1 Września 2007 Napisano 1 Września 2007 Zamierzam zmienić sztyce i mam w związku z tym pytanie, jaka jest średnica rury podsiodłowej? Może ktoś wie jaka jest długość sztycy dodawanej fabrycznie? Ps. U mnie ponad 1200 km rower spisuje się dobrze.
mikołaj Napisano 3 Września 2007 Napisano 3 Września 2007 Oryginalna sztyca ma długość 300 mm i średnicę 27,2 mm. Przebieg 5300. Wszystko działa.
chrzanoslaw Napisano 10 Września 2007 Napisano 10 Września 2007 mam pytanie wazył moze ktos a2 i jak ta waga ma sie do wagi katakogowej , a jeszcze wspomne ze interesowała by mnie waga modelu z roku 2006 zgóry dzieki
chrzanoslaw Napisano 14 Września 2007 Napisano 14 Września 2007 dzis miałem czas i pojechałem do sklepu rowerowego tam na specjalnej wadze zwazylem mojego krossa A2 2006 lekkie zdziwienie katalogowo powinien wazyc 12,9 kg a wrzeczywistosci wazy 14,4 kg sporo , mozna bylo sie spodziewac ze bedzie wazyl wiecej ale az tyle
kamykyo Napisano 15 Września 2007 Napisano 15 Września 2007 dzis miałem czas i pojechałem do sklepu rowerowego tam na specjalnej wadze zwazylem mojego krossa A2 2006 lekkie zdziwienie katalogowo powinien wazyc 12,9 kg a wrzeczywistosci wazy 14,4 kg sporo , mozna bylo sie spodziewac ze bedzie wazyl wiecej ale az tyle kolego a co to za katalog? porównaj sobie części z modelu 07`, który katalogowo waży 14,2 i ta waga to z sr xcr a nie z rs ;] więc nie wiem skąd oczekiwałeś wagi 12,9 12,5 katalogowo ma a6 z 07` a różnica w częściach z a2 i między a6 pod względem wagi to niebo i ziemia
chrzanoslaw Napisano 15 Września 2007 Napisano 15 Września 2007 na stronie krossa napisane było ze tyle wazy noi ogólnie w necie , jezeli bys dokładnie przeczytał moj post zauwazył bys iz spodziewałem sie ze bedzie ciezszy a tak pozatym to masz racje co do reszty
Garfield^ Napisano 6 Października 2007 Napisano 6 Października 2007 Witam, dużo to może i nie pojeździłem na tym rowerze (550km), ale moge już conieco o nim napisać: - po 2 dniach przestała mi działać blokada skoku w amorze (xcr), ale tu akurat chyba miałem pecha, bo dużo ludzi robi na nim po kilka tysiecy bez problemów (przez zime idzie na gware) - strzela mi jeden pedał przy mocniejszym docisnięciu (jak wyżej) - naklejka z przodu to chyba jakaś parodia, ostatnio prawie ją zgubiłem - przerzutki (acera tył i suntour przód) dość szybko się rozregulowują - czasem bolą ręce i prawie zawsze tyłek - amor niestety miekki jak dla mnie (waże 90kg), ale w miare daje rade - hamulce sprawują się całkiem nieźle Wiecej uwag nie mam na razie, jest to dopiero mój pierwszy rower, który można nazwać rowerem i póki co jestem zadowolony
mikołaj Napisano 11 Października 2007 Napisano 11 Października 2007 Przy przebiegu 5700 km pękła szprycha w tylnym kole. Nic się nie stało ale jest to pierwsza "awaria" sprzętu. Teraz mam jedną srebrną bo czarnych nie było w sklepie, ale za to rower jest coraz bardziej niepowtarzalny.
snuffi Napisano 14 Października 2007 Autor Napisano 14 Października 2007 Moj kross zmienil sie bardzo bardzo juz od seryjnego rozni sie tym (wiem ze o niektorych juz pisalem, ale chce podsumowac zmiany w sezonie 2007, bo od 1listopada przesiadam sie na zimowke): -opony: Kenda Karma -amor: Bomber Z4 flylight -Kiera: Ritchey comp prosta -Mostek: Kalloy Uno -Rogi: Ritchey WCS -Manetki: STX RC + alu bolts -Klamki Avid sd5 2003 (regulacja modulacji, teraz nie maja) -Przerz tyl Deore Long Cage, odwrotna sprezyna -sztyca tranzx 350mm -siodlo Selle Italia Flite -Korba Specialized Strongarm II Octalink -Suport Shimano Octalink LX -Sruby alu (piwoty, sruby w ramie) Zdjecia jutro/pojutrze
snuffi Napisano 19 Października 2007 Autor Napisano 19 Października 2007 Oto zdjęcia: http://img206.imageshack.us/my.php?image=dscf5024hs9.jpg http://img525.imageshack.us/my.php?image=dscf5025lm6.jpg http://img98.imageshack.us/my.php?image=dscf5027xt7.jpg
Amadi90 Napisano 22 Października 2007 Napisano 22 Października 2007 ile masz wzrostu jeżdżąc na ramie 19", bo ja mam 183 i będe kupowałem tera krossa A2 i nie wiem czy 19 nie bedzie za mały na mnie bo teraz mam 21". I jeszcze są 2 specyfikacje i nie wiem którą kupić, czy warto dopłacić i wziąć tą bogatszą, linki ponizej: http://www.allegro.pl/item253981599_kross_...ull_alivio.html za 1139 http://www.allegro.pl/item257742210_kross_..._wyprzedaz.html za 999
snuffi Napisano 22 Października 2007 Autor Napisano 22 Października 2007 ja mam 19' i wzrost mam 180, na wiosne rame zmieniam na cuba 18" bierz a2 ta drozsza, lepsza rama (cieniowana, ta sama co w a4,a6,a8) alivio naped i dart z przodu
Rekomendowane odpowiedzi