mikołaj Napisano 5 Kwietnia 2007 Napisano 5 Kwietnia 2007 Skoro kolega pyta w wątku o a2 to mogę z absolutną pewnością odpowiedzieć że w moim a2 oryginalny mostek Truvativ XR miał długość 110 mm, kąt 5 stopni, pod kierę 31,8 mm. Producent podaje że w a4 jest zamontowany mostek również Truvativ XR, więc jest szansa że jest taki sam. W a6 jest Truvativ Team i na ten temat nie wiem nic. Ale rację ma SpiderMAN najlepiej zapytać w temacie o a4.
mikołaj Napisano 2 Maja 2007 Napisano 2 Maja 2007 Rower przekroczył 2000 km przebiegu. Nic sie nie dzieje, użytkownik zadowolony.
snuffi Napisano 16 Maja 2007 Autor Napisano 16 Maja 2007 Mój Level A2 zyskał Bombera: http://picasaweb.google.pl/snuffibdg/Maszy...249824104072802
mikołaj Napisano 23 Maja 2007 Napisano 23 Maja 2007 Niezły sztuciec. Mój bicykl zyskał przerzutkę tylną STX RC (RD MC38). Przejechałem z nią 200 km. A przebieg całej maszyny to 2600 km.
mikołaj Napisano 24 Maja 2007 Napisano 24 Maja 2007 A gdzie ty dopadłeś nowe STXy ?! Moja tylna zmieniarka pochodzi prawdopodobnie z roku 1998 a znalazłem ją w stanie prawie idealnym w rowerze znajomego. A tak w ogóle to jeszcze pare takich części i będziemy mieli rowery zabytkowe
pinio Napisano 24 Maja 2007 Napisano 24 Maja 2007 Witam. Jestem świeżakiem na forum z dośc małym bagażem doświadczeń jeśli chodzi o rowery, ale tak się składa, że i ja mam krossa A-dwójkę. Kupiłem go rok temu. Generalnie nie mam wiekszych zastrzeżeń i prezentuje się on dość "kozacko" Kilka niuansików, które udało mi się zauważyć: - odwrotnie załozone opony ( juz ktos o tym pisał ) i nie wiem czy olać to i jeździć dalej, czy jednak założyć je właściwie. - problem z jednym położeniem przerzutki, a mianowicie ( sorry za brak znajomości nazewnictwa ) gdy z przodu mam łańcuch na największej zębatce a z tyłu na najmniejszej. Po prostu cos mi trajkocze, tak jakby przerzutka wpadała w jakies wibracje, gdy jade bardzo szybko i mocno naciskam na pedały. - brak współosiowości między ramą i amortyzatorem tzn. rama i przednie koło jest idealnie w lini prostej, natomiast amorek jest leciutko skręcony ( trudno to nawet zauważyć ) - moim zdanie niewygodne siodełko z obciachowych haftem czerwoną nicią ( kiczowato to wygląda, rzecz gustu ) .... To tak na gorąco, tyle na chwile obecna pamiętam. Mam pytanie do uzytkowników- czy podczas dłuższej jazdy nie drętwieja wam dłonie? Czasem robie 90-100 km trasy i już po 2 godzinach jazdy odczuwam problemy z nadgarskami i dłońmi. Tak sobie myslę, że przy wzroście 180cm chyba niepotrzebnie kupiłem rower z ramą 21" i za bardzo się "rozkładam" podczas jazdy... A może sie mylę, może to wina amorka który jest za mięki ( ważę jakieś 85 kg ) W ogóle to zastanawiam się nad zmianą sprzętu, bo bardziej mi pasują dłuższe trasy asfaltową drogą niż rozbijanie się po leśnych dróżkach i pagórkach, a kross a2 to masywny sprzęt nie stworzony raczej do wycieczek czysto trekkingowych... jak sądzicie? pozdr.
snuffi Napisano 24 Maja 2007 Autor Napisano 24 Maja 2007 No to tak: -Rama za duza -Amor jest za miekki, dlatego ja zmienilem -przyczep rogi, bedziesz mial mozliwosc zmiany chwytu -ja zmieniam gripy na owijke szosa, dla mnie za twarde jak na maratony (ewentualnie na piankowe gripy, zalezy co lzejsze) -zaloz, kup drugi komplet opon (slici - polecam kenda khan) i smigasz po szutrach i szosach owiele szybciej
pinio Napisano 25 Maja 2007 Napisano 25 Maja 2007 Dzięki snuffy, a ta regulacja w amortyzatorze coś daje? Szczerze to ja nie zauważyłem różnicy w ugięciu amorka podczas kręcenia ta regulacją :glare: ... Jeszcze jedno... czy jadąc asfaltową drogą bez wybojów blokujesz amorek? Kierownica idzie wtedy do góry i jazda jest wygodniejsza.... no ale zwiększa się opór powietrza i drgania przenoszą sie na nadgarstki...
snuffi Napisano 25 Maja 2007 Autor Napisano 25 Maja 2007 Juz nie blokuje, bo nie mam blokady Jak mialem jeszcze xcr-a to blokowalem go w wersji skroconej tzn w czasie jazdy kiedy jest juz troche ugiety
mikołaj Napisano 28 Maja 2007 Napisano 28 Maja 2007 Amortyzator w A2 jest w sam raz dla jeźdzca o masie 65 kg. Jeśli go ugnę i zablokuję to zachowuje się jak sztywny, gdy go zablokuję kiedy jest nieobciążony to wtedy ma około centymetr skoku. Gripy wywaliłem natychmiast po zakupie. A co do drętwienia dłoni podczas przelotów asfaltowych to w moim przypadku jest to prawdopodobnie kwestia wibracji wywoływanych kształtem bieżnika. Na semi-slickach było na asfalcie lepiej. A siodełko może jest dziwne ale mi akurat pasuje.
pinio Napisano 31 Maja 2007 Napisano 31 Maja 2007 Mam pytanko do posiadaczy krossów A2... Jaki obwód opony wpisac do licznika? moja opona to ... 54-559 26x2,1
snuffi Napisano 31 Maja 2007 Autor Napisano 31 Maja 2007 Skąd mamy to wiedzieć? Najlepiej jak ustawisz wentyl prostopadle do ziemi, zaznaczysz na ziemi np pisakiem jego polozenie, przejedziesz rowerem az wentyl bedzie znow prostopadle (1 obrot kola) znow zaznaczysz i zmierzysz odleglosc miedzy kreskami
pinio Napisano 31 Maja 2007 Napisano 31 Maja 2007 Ok, myslałem tylko, że każdy kross prosto ze sklepu ma te same opony i już je ktos zmierzył ... Bardzo by mi to ułatwiło sprawę i mógłbym porównac wynik.
snuffi Napisano 31 Maja 2007 Autor Napisano 31 Maja 2007 Ja zmierzylem i owszem ale to dawno temu i wyniku nie pamietam, a ze by to ciezkie kloce to pozbylem sie ich jak najpredzej. Polecam mierzenie samodzielne ze wzgledu na to ze opona oponie nie rowna, a zajmuje to max 3min
mikołaj Napisano 1 Czerwca 2007 Napisano 1 Czerwca 2007 Mój rower miał akurat jakieś Kendy. A co do rozmiaru to każdy producent robi opony nieco inne mimo że rozmiar jest taki sam.
pinio Napisano 1 Czerwca 2007 Napisano 1 Czerwca 2007 Opona SCHWALBE 54-559 26x2,1 HS 340 ....... Przed chwila zmierzyłem obwód opony metodą "od wentyla do wentyla" czyli przejechałem 3 pełne obroty i podzieliłem wynik i wyszło mi.... 2006 mm Nie mogłem uwierzyć więc powtórzyłem pomiary jeszcze dwukrotnie juz bez dociążania roweru wyszło 2033 mm, a z lekkim dociążeniem 2015 mm... Porównując wynik z tabelami wychodzi mi prawie 100 mm mniej niz powinno !!! O co tu chodzi?
kamykyo Napisano 1 Czerwca 2007 Napisano 1 Czerwca 2007 U mnie pękło plastikowe kółeczko w acerze ... co to za przerzutka pff , ma niecałe 1000km dopiero, może ktoś się orientuje czy obejmuje to gwarancja?
snuffi Napisano 1 Czerwca 2007 Autor Napisano 1 Czerwca 2007 1. Tabelka jest do D! 2. Nie obejmuje, na pewno P.S. Komplet kosztuje 5zl
kamykyo Napisano 2 Czerwca 2007 Napisano 2 Czerwca 2007 gdzie dostane takie kółeczko czy ich komplet za 5 zł? bo jak w necie szukałem to znalazłem ale ok 6 razy drożej A czemu gwara tego nie obejmuje przecież to nie jest naturalne zużycie tylko pęknięcie? nie doczytałem się w gwarancji że niby tego nie obejmuje
snuffi Napisano 2 Czerwca 2007 Autor Napisano 2 Czerwca 2007 to jest plastik. powiedza ze zluzycie materialu Nie szukaj orginalnych shimano tylko jakis zastepczych - w kazdym rowerowym sa 5-10zl max ja placielm 6zl
Carbon Napisano 2 Czerwca 2007 Napisano 2 Czerwca 2007 zastanow sie tez nad koleczkami na lozyskach, pracuja ciszej iwiecej wytrzymuja, u mnie koleczka sa od 8az/ szt. pozdro
kamykyo Napisano 5 Czerwca 2007 Napisano 5 Czerwca 2007 myślałem, myślałem nad tą przerzutką i doszedłem do wniosku, że może wymienię poczciwą acere na lx i tu się rodzi pare pyt: 1) Mam klamkomanetki alivo(standard w a2) i tu rodzi się pytanie- z tego co czytałem do takich klamkomanetek to sprężyna normalna? 2) Jaki wózek wybrać do a2 krótki średni czy długi? pozdro
Rekomendowane odpowiedzi