Skocz do zawartości

[rower]Kross level a2


Rekomendowane odpowiedzi

Słowo wstępne: Jako założyciel tematu czuje się troche ze niego odpowiedzialny mialbym małą proźbe, aby nie robić syfu tak jak to ma miescie w temacie o a4, ale żeby to naprawde był test i spostrzeżenia.

 

Z góry dziękuje

 

Cześć właściwa:

Kross Level a2 19"

specyfikacja: www.kross.pl

 

Rower przyjechał dziś o 9. Jakie 1 wraznie? Niepowtarzalnie za****. Rower wyglada super, odrazu zabralem sie do pracy:

-zdjecie dzwonka, odblaskow z kol i przedniego (tyl fajnie wyglada to ocalal:P)

-ustawienie kierownicy w pozycji gotowej do jazdy (tak, tak wiem ze to musi zrobic sklep ale przyjechal o 8 do sklepu dhl-em wiec juz nie moglem sie doczekac wiec postanowilem sam to zrobic)

-przykrecenie pedalow

-testownie:

=hamulce - jak marzenie choc z tylu obcieral jeden klocek (10s roboty)

=przerzutka tyl - nie spodziewalem sie ze acera moze tak dobrze chodzic

=przerzutka przod - zoooonk :) , nie wrzuca na blat, podstawowa regulacja srubkami nic nie dala to pelna regulacja bez linki itd ble ble bel po 30min chodzila tak na 95% idealnie

 

 

no to w teren:

zrobilem okolo 20km w wiekszosci po lesnych drogach, troche szuter i asfalt

wnioski

-przy ustawieniu 3-8 lancuch trze o prowadnice

-mostek musi zostac obrocony na ujemny

-amor jest troche za miekki do mojej wagi (87kg)

-lockout dziala zarabiscie

-w porownaniu do mojego starego roweru i hamulcow jeden wniosek: boje sie dotykac klamek

-lancuch trzeba skorcic (choc to jeszcze rozwaze) i na pewno lepiej nasmarowac

 

wrocilem do domu

-wyregulowalem przod cacy

-mostek poszedl na ujemny

-lanuch zostal taki sam

 

tu byl 2h zachwyt rowerem przezemnie i moja familie, obiad i mala sjesta

okolo 18.30 znow w teren dystans ciut wiekszy ale proporcje te same

wnioski:

-rower jest idealny dla mnie

-oponki troche do dupy zachowuja sie w glebokim piachu no ale nie mozna miec wszystkiego

 

 

fotki:

http://www.4lo.bydg.pl/~snuffi/a2

 

Po kazdej jezdzie cos napisze

 

Pozdrawiam snuffi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolejne kilometry za nami...

No to co nowego:

- przerzutka przod znow dala o sobie znac na przelozeniu 3:8 trze o prowadnice

-odpadla naklejka z "K" z glowki ramy, odrazu tez wrocila na swoje miejsce i na razie trzyma sie dzielnie

-pojawila sie pierwsza rysa na ramie - rzeczywiscie lakier jest taki sobie

-kierownica jest chyba ciut za szeroka bo mam problem na lesnych singlach

-mam jakis do dupy wentyl, spodziewalem sie samochodowego a tu inny i dopiero pozyczona kellysowa pomka udalo sie mi dopompowac opone do odpowiedniego cisnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foty będe za jakieś 2 tyg bo przymierzam sie do kupna cyfrówki i jak będe miał to na pewno wrzuce.

 

Rama 19" czarno-czerwona

przebieg 400km

pierwszy przegląd gwarancyjny: regulacja przerzutek( u mnie były wyregulowane), samrowanie łanucha, linek, regulacja hamulców, sprawdzenie czy nie ma scentrowanych koł.

 

Około 50km: dobrze że byłem blisko od domu jechałem asfaltem jakieś 5km od domu i poczułem jakieś luzy na korbie, ale jechałem dalej bo mi sie speszyło (obiad :P ) mineło jakieś 2 min pedałowania z luzami i jedno ramie korby znalazło sie na asfalcie ... Dokręciłem ręką i jakoś dojchałem w domu doprawiłem na cacy i zwróciłem im uwage że nie dokręcili w serwisie. Ale to w fabryce krossa nie dokręcili tych śrub ale obowiązkiem serwisu było to sprawdzić :twisted:

oponki: swoje waża :) ale na podjazdach kiepsko sie trzymają. trzeba wymienić będzie jak będą fundusze ...

przerzutka tył: po wyregulowaniu chodzi ok

przerzutka przód: yyy na przełorzeniu 3:8 łańcuch trze o prowadnice :wub: a najlepsze jest to że togo suntoura nie da sie dobrze wyregulować ... do wymiany na jakieś alivo

amortyzator: jestem bardzo zadowolony z jego pracy żadnych luzów wszystko chodzi pięknie

obręcze: nie scentrowały mi sie a dużo przeszły

hamulce: hamują bardzo dobrze, o wiele gorzej jak pada deszcz(mokre obręcze) piszczą wtedy niemiłosiernie i stają sie spowalniaczami a nie hamulcami-dlatego myśle nad tarczą na tył

ogólnie poza oponami jestem zadowolony z kupna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po raz kolejny.

 

Weekend za nami i kolejne km tez

 

Piatek:

Kupilem pompke kellysa (to malo istotne ale musialem sie pochwalic :)) i smar finish line'a na suche warunki

Lanuch zostal nim odrazu potraktowany

 

Wieczorem Masa Krytyczna ~ 20km wiekszosc miasto jak to Masa i na zakonczenia polana w lesie, po powrocie do domu stwierdzono: lancuch - brak syfu ;]

 

Sobota

Pobudka 3:50, wyjazd z domu 4:15, wschod slonca na najwyzszej gorze w okolicy i mala rozgrzewka po lasach, uzupelnienie wody do bidonow i na trase (opuscilem rogatki miasta o 5:30)

 

Trasa Bydgoszcz => Sępólno Krajeńskie => Wiśniewa (wiocha jak smok :P - jechalem do babci) od tabliczki Bydgoszcz do tabliczki Sępólno jest 68km

 

0-25km - Lesna droga ugruntowana - calkiem fajnie sie jechalo

0-40km - piekna szosa, bylo by idealnie gdyby nie ten ruch samochodowy (trasa w-wa <=> Koszalin ) i mijanie mnie na "zyletke"

40-68km - totalna mordenga - 120% interwala - gora dol gora dol - doslownie jak w alpach :)

 

Dotarlem na miejsce o 8:40

 

Calkowita dlugosc trasy

Dom, rozgrzewka, rogatki - 15km

Bydgoszcz ->Sępólno - 68km

Przez Sępólno - 2km

Sępólno -> Wiśniewa- 5km

 

Łacznie 90km

 

wracajac do roweru:

przerzutka przod musi odejsc!!! - zmiana juz nie uchronna

tyl tez nie duzo lepszy ale wlasciwie nie mozna nazekac - do regulacji

biore pod rozwage zmiane kieronicy na prosta + rogi

lewa korba zlpala luzy na 10km - naszczescie mialem imbus i wszystko ok

dzis (poniedzialek) postanowilem skrocic lancuch o 3 oczka i zalozyc spinke - nic nie wyszło ... lancuch jest do tylka, nie moge go za chiny ludowe rozkuc - nawet skuwac (100% metal) sie zlamal i nie dal rady....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to dodaje obiecane foty :) ja do rowerku nie mam zastrzerzeń nadal sprawuje sie bardzo dobrze

oto foty:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/730c9bc7e38fea55.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/197559397ef64c0f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a56f9a5c5f3cfddb.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62a47740a3e0bad9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d158b95aac66d6a3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec8aebecfdb99978.html

 

niedługo dodam foty z terenu. snuffi ty też daj jakieś opfty swojego a2 w trasie, teren :)

ps. jakby ktoś chciał większą rozdzielczość to niech da info na pw to na mail`a wyśle

 

no i dzisiaj zawiodłem się na swoim a2 :) przerzutka wkręciła mi się w sprzychy. wyjołem przerzutke z tych nieszczęsnych szprych(naszczęście nie pogieły sie ani nie połamały) i pojechałem do domu. Po przyjeździe rower wziąłem na stojak żeby przetestować tylną przerzutka i napęd czy wszystko gra. Biegi ładnie wchodzą, ale gdzy kręce korbą do tyłu łańcuch nie chce sie przesuwać. troche sie wkurzyłem :twisted: cała sytuacja zdarzyłą się na podjeździe ....

obiecane fotki a2 w terenie:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3f192d945bc6779.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/676957a5c2b99f38.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f9a345d65b1b7f6.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2af401bf134b83fa.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f9752ec4a96c82e.html

Edytowane przez kamykyo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro kolejna trasa up100km Bydgoszcz - Torun - Bydgoszcz

Wtedy trzasne jakies foty i podesle

 

Przednie kolo dostalo minimalnego bicia - juz dociagnolem szpryche i jest ok

Coraz bardziej rozwazam zmiane kiery na prosta

Musze tez kupic dluzsza sztyce

 

Po wakacjach naped przejdzie transwormacje na

Przod Deore

Ty Deore LX dlugi wozek, odwrocona sprezyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak obiecalem tak pisze:

 

Bydgoszcz - Torun - Bydgoszcz (126km)

Jedna gleba

45% las

55% szosa

 

Cos zaczelo skrzeczec w sterach/amorze na okolo 90km w dosc mocnym deszczu - jutro bedzie lokalizacja skrzeczenia (poterzny deszcz)

 

 

Klocki na bardzo mokrej szosie i wielkiej ulewie (widocznosc 20-30m)

sprawiaja sie nie najgorzej

 

Opony byly odwrotnie zalozone tylem do przodu - po zmianie owiele lepiej daja sobie rade w piachu i na podjazdach

 

Ogolnie rower sprawuje sie bardzo dobrze

 

Tak jak obiecalem daje zdjecia

 

http://www.4lo.bydg.pl/~snuffi/a2_2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam to znowu ja ze swoim a2 :033:

 

Jest pare rzeczy które musze tu napisać - żeby test był pełen

Na bite mam juz ponad 800km

W tym tyg rowerek idzie na serwis gwarancyjny ;)

 

1. Podkładki z pod poszły nad mostek, co w efekcje poprawiło moją pozycje na rowerze ale strasznie irytuje mnie bolec nad mostkiem - dlatego rura sterowa idzie na sciecie, a wlasciwie przyciecie :)

2. Przerzutka przod coraz bardziej dziala mi na nerwy - naszczescie z dniem 31 sierpnia zostanie zamieniona

3. Klocki hamulcowe jeszcze sa ale jeszcze z 1,5 tyg i juz nie bedzie ich - w ich miejsce przyjada te: http://centrumrowerowe.pl/upload/focus_4101.jpg za 32.90zl

4. Ostatnimi czasy bardzo ale to bardzo zirytowalo mnie jakies skrzypienie - pierwsze podejrzenie padlo na stery. Sluch nie mam za genialny a wlasciwie na ucho to mi slon nadepna wiec moje przypuszczenie okazaly sie bledne. Naped to tez nie byl. Po przeczytaniu testu starszego brata czyli a4 zlokalizowalem skrzypienie ktore wydowbywalo sie z sztycy. Posmarowana smarem ŁT 43 zamilkla

5. Po ostatnim wypadzie do lasu zmasakrowałem troche hak przerzutki i wozek acery - wozek juz jest ok, hak niby tez wyprostowalem ale i tak pojdzie do wymiany

6. Nadal mam chrapke na prostego truvatiwa i ten sam mostek tylko 25,4 a nie 31,8 - ale nie moge znalesc kupca na ta kiere :)

 

 

Serwer tymczasowo mi padl wiec nowe foty zamieszcze jak znow zacznie dzialac

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...