Skocz do zawartości

[Gary Fisher HiFi Pro] Sugerowane modyfikacje

ArgosKugel

Rekomendowane odpowiedzi

Dzien Dobry 

Nabyłem  taką oto ramę :

http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?year=2009&brand=Gary+Fisher&model=HiFi+Pro

na kołach

Mavic Crossmax SL disc CL

Moje pytanie brzmi :

Jakie Hamulce (w temacie tarczowych hamulców hydraulicznych jestem zupełnie zielony poza tym że wiem że przy tych kołach jestem ograniczony sposobem mocowania tarczy do center lock ) , będę wdzięczny za sugestie .

Generalnie punktem wyjścia jest OEM'owa konfiguracja

i chciał bym żeby użyte komponenty były co najmniej tej samej klasy (najlepiej jak by heble były lżejsze nawet nieznacznie ale jednak) .

Pytanie drugie

Zastanawiam się również nad napędem , chciał bym dwa blaty z przodu tylko nie wiem czy w połączeniu z kasetą dziesięcio czy dziewięcio rzędową ?

Sram/Shimano?

Hamulce -  docelowo używane 

cały napęd - nowy

na razie pomińmy kwestie ceny napiszcie co jest godne uwagi / co powinienem wiedzieć/ na co zwrócić uwagę?

Z góry dzięki za podpowiedzi/sugestie

całkiem fajna rama ;) chociaż jak uzywana to może być lekko zjechana, ale to taki offtop. Wracając do twoich pytań.