rathaniel Napisano 23 Czerwca 2014 Napisano 23 Czerwca 2014 W związku z ocieraniem przedniego hamulca postanowiłem go wyregulować zgodnie z poradami z filmiku znalezionego na youtube. W drugiej części (link poniżej) autor radzi jak "zresetować" tłoczki. Próbowałem tego u siebie, ale niestety tłoczki ciągle wracają do pierwotnego ustawienia, nie chcą pozostać na odepchniętej pozycji. Jako, że jestem noga techniczno-motoryzacyjna chciałbym was prosić o radę. Czy oznacza to, że hamulec jest zapowietrzony? Czy może coś innego? https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=V3uCGRAWG2M#t=73 Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 23 Czerwca 2014 Mod Team Napisano 23 Czerwca 2014 W sensie ze wciskasz tłoczek do końca a on wraca kilka mm ? To może świadczyć o zapowietrzeniu jak i o przelaniu układu, czyli nadmiarze płynu w układzie. Pasował oby go zalać na nowo, ostrożnie i uważnie by było ok. Jako że 585 jest już dość leciwym wynalazkiem, pasował oby go rozebrać, wyjąć tłoczki wyczyścić, nasmarować i poskładać ... profilaktycznie, na pewno hamulec odzyska wigor. Cytuj
rathaniel Napisano 23 Czerwca 2014 Autor Napisano 23 Czerwca 2014 Tak, właśnie o to mi chodziło. Ile potrzeba płynu na oba hamulce? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 23 Czerwca 2014 Mod Team Napisano 23 Czerwca 2014 Przedni jakieś 8-10 a tylny 15-18ml nie liczę uronionych kropel po drodze . Dodatkowo w strzykawce muzi być zapas by dobrze zalać ... tak żeby można było każdorazowo napełnić strzykawkę 20ml do pełna. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.