Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W związku z ocieraniem przedniego hamulca postanowiłem go wyregulować zgodnie z poradami z filmiku znalezionego na youtube. W drugiej części (link poniżej) autor radzi jak "zresetować" tłoczki. Próbowałem tego u siebie, ale niestety tłoczki ciągle wracają do pierwotnego ustawienia, nie chcą pozostać na odepchniętej pozycji. Jako, że jestem noga techniczno-motoryzacyjna chciałbym was prosić o radę. Czy oznacza to, że hamulec jest zapowietrzony? Czy może coś innego?

 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=V3uCGRAWG2M#t=73

  • Mod Team
Napisano

W sensie ze wciskasz tłoczek do końca a on wraca kilka mm ? To może świadczyć o zapowietrzeniu jak i o przelaniu układu, czyli nadmiarze płynu w układzie. Pasował oby go zalać na nowo, ostrożnie i uważnie by było ok. Jako że 585 jest już dość leciwym wynalazkiem, pasował oby go rozebrać, wyjąć tłoczki wyczyścić, nasmarować i poskładać ... profilaktycznie, na pewno hamulec odzyska wigor.

  • Mod Team
Napisano

Przedni jakieś 8-10 a tylny 15-18ml nie liczę uronionych kropel po drodze :P . Dodatkowo w strzykawce muzi być zapas by dobrze zalać ... tak żeby można było każdorazowo napełnić strzykawkę 20ml do pełna.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...