lesieque Napisano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 na początku chciałem zaznaczyć, że przejrzałem pierwsze 10 stron wątku o geometrii ramy w 29erze. Nikogo nie chcąc urazić, ale dywagacje na temat dużego koła na wycieczki i lansowanie się po mieście nic nie wnoszą w moje rozważanie na temat zmiany ramy więc uznałem, że zaloże nowy temat. Od roku zastanawiam się nad przesiadką z mojego felta RXC. najpierw miał być 27,5, a potem stwierdziłem, że z moim wzrostem (185 cm) mogę sobie pozwolić na 29er-a który sprosta moim wymaganiom. No właśnie. Jeżdzę maratony w mojej okolicy czyli mazowsze i góry świętokrzyskie. Trudno to nazwać pure MTB, jednak od czasu do czasu zdarza mi się wyjechać w góry gdzie jak ognia unikam szutrowych, szerokich dróg. Ostatnio zaczałem jeździć XC więc zalezy mi na zwrotności całego roweru. Ostatnim kryterium jest cana z wagą. W sensie składam rower jak wszystkie moje poprzednie i zdecydowałem się na "chinola" w wadze DO 1200g +- 20g w rozmiarze L, a jednocześnie nie wydając więcej niż 450$.Mój obecny rowerek na kołach 26" ma :-górna rura 600mm+105mm mostek-widełki 425mm/430 (nie jestem pewny swojego mierzenia)-rura podsiodłowa 440mm(jakoś mało mi się wydaje jak na 19")-główka 130mm-baza kół 1100mm-kiera 600mmPrzeszukując różnorakie strony natrafiłem na ramę która mi się podoba.http://www.carbonality.com/gaea.htmlNiestety tylne widełki mówią, że rama głownie będzie jechała do przodu. Chociaż nie wiem czy różnica 1,5cm jest aż tak wyczuwalna i jak bardzo wpłynie to na konrolę nad rowerem. A może macie jakieś swoje typy ram z Chin, które nadają się do ścigania i sprostają moim w.w oczekiwaniom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi