motonita82 Napisano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 Witam. Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum chciałbym wszystkich przywitać Mam problem z amorem jak w temacie RST omega. Zacina się wkład amortyzujący (ten z blokadą) chwile chodzi a potem zatnie sięi tyle. Rozbierałem kombinowałem i nic (wkład nierozbieralny). Po obadanu przez bardziej zmyślnych ode mnie padła decyzja że trzeba go wymienić. No i teraz pojawił się problem, gdzie nabyć taki wkład?? Prosze o pomoc, jesli macie jakiś pomysł ew. dojście do części prosze o kontakt. W moim regionie zakup takiego wkłądu jest wielkim problem, a wymiana całego amora na nowy to trochę duży koszt. Może macie jakiś pomysł co z tym zrobić, zamienić go na coś innego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 Po pierwsze kontakt z dystrybutorem - Velo: https://velo.pl/marki/rst. Po drugie, cena takiego kartridża może niestety być niewspółmiernie wysoka do ceny całego nowego widelca typu XCR, więc może okazać się, że wymiana widelca ma więcej sensu niż zakup części zamiennych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motonita82 Napisano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2014 Napisałem do Velo, czekam na odpowiedz. Rozważam zakup nowego widelca jeśli cena wkładu będzie za wysoka. Chciałbym go jednak naprawić bo jest to właściwie nowy widelec (chyba że cena będzie zaporowa :/ ) Nawiasem mówiąc, rower (Agang gangsta 7.0) prawie nie używany, tyle co się gwarancja skończyła i taka nie miła awaria :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mienczyslaw2 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 To może od razu konwersja na powietrzny: https://velo.pl/czesci/widelce/rst/kardridz-powietrzny ? Podejrzewam, że cena nie będzie dużo wyższa od olejowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Wymieni sprężynę ze stalowej na powietrzną, a tłumik jak się zepsuł, tak dalej będzie zepsuty, bo to nie ta goleń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motonita82 Napisano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Biorąc pod wagę to że szukam już tego wkładu ok. 3 tygodni i nic !!! Spróbuje go naprawić. Mam zamiar zlikwidować blokadę tak żeby amortyzacja działała cały czas. Dzisiaj prawie mi się udało rozebrać "kartridz" ale muszę jeszcze nad nim popracować Chodzi mi jeszcze po myśli żeby pozbyć się wkładu i zastosować zamiast niego sprężynę (najlepiej wywalił bym i wkład i sprężynę w drugiej goleni i zastosował jakieś sprężyny z motoru np. z wsk Nie było by amortyzacji odbicia,ale może by działało lepiej?? ). To takie "wolne myśli" - zobaczymy Jeśli plan się nie powiedzie to pewnie pozostanie zakup innego widelca :/ P.s. Próbował ktoś rozebrać taki wkład?? Rozwierciłem punkty zaprasowane, które trzymają denka. Denko górne puściło ale nie jestem w stanie wyciągnąć środka. Jutro dalszy ciąg zmagań P.s.2 Wkład powietrzny jest ok. ale ta cena !!!! Jak dla mnie zdecydowanie za wysoka. W tej cenie w ostateczności kupię jakiś inny widelec. Edytowane 23 Czerwca 2014 przez motonita82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mienczyslaw2 Napisano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2014 Wymieni sprężynę ze stalowej na powietrzną, a tłumik jak się zepsuł, tak dalej będzie zepsuty, bo to nie ta goleń... A, to przepraszam nie zwróciłem uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.