Z racji, że jeszcze jestem zielony mam pytanie - jak w temacie.
Posiadam rower MTB Unibike Evo 2011 i generalnie szykuję go pod bardziej ekstremalną turystykę. Co za tym idzie kupiłem komplet hamulców tarczowych na hydraulice i pozostaje mi kwestia kół/piast.
Mianowicie posiadam (chyba) całkiem niezłe koła:
PIASTY SHIMANO ALIVIO M430 / ALU / QR / 32H / CZARNE
OBRĘCZE RODI MUDROCK / CNC / CZARNE
SZPRYCHY SAPIM / NIERDZEWNE / CZARNE
I teraz się głowię czy zmienić same piasty, czy całe koła.
Cała inwestycja w przypadku piast to ok 150zł (tyle mam do wydania), a na koła z bólem portfela wydam max 350zł.
Jeżeli ktoś byłby w stanie mi podpowiedzieć czy lepiej zmienić same piasty czy całe koła byłbym bardzo wdzięczny.
Pytanie
Gość Wojtek
Witam serdecznie.
Z racji, że jeszcze jestem zielony mam pytanie - jak w temacie.
Posiadam rower MTB Unibike Evo 2011 i generalnie szykuję go pod bardziej ekstremalną turystykę. Co za tym idzie kupiłem komplet hamulców tarczowych na hydraulice i pozostaje mi kwestia kół/piast.
Mianowicie posiadam (chyba) całkiem niezłe koła:
PIASTY SHIMANO ALIVIO M430 / ALU / QR / 32H / CZARNE
OBRĘCZE RODI MUDROCK / CNC / CZARNE
SZPRYCHY SAPIM / NIERDZEWNE / CZARNE
I teraz się głowię czy zmienić same piasty, czy całe koła.
Cała inwestycja w przypadku piast to ok 150zł (tyle mam do wydania), a na koła z bólem portfela wydam max 350zł.
Jeżeli ktoś byłby w stanie mi podpowiedzieć czy lepiej zmienić same piasty czy całe koła byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Wojtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.