kjubas Napisano 20 Czerwca 2014 Napisano 20 Czerwca 2014 wpadłem na pomysł, że można by zrobić samemu lampkę. Jest mały szkopuł nie znam się w ogóle na elektronice. Ale jestem niezły w modelowaniu 3D i mógłbym spróbować zaprojektować/ wymodelować dowolną lampkę. Można to później niedrogo wydrukować z plastiku z dokładnością do ułamka milimetra więc całkiem niezły efekt . Moja propozycja jest taka, że można by wymyślić wspólny projekt lampki (prostej, w miarę łatwej do zrobienia i w krótkim czasie, ale fajnie świecącej i praktycznej). Współczesne technologie pozwalają na robienie tego na pół profesjonalnie w domu (a jak nie w domu to "na mieście" ) Ja z mojej strony mogę zaproponować wykonanie obudowy a ktoś z Was mógłby zrobić "bebechy" elektryczne. Tak rzucam temat i ciekaw jestem czy ktoś byłby zainteresowany takim wspólnym, szybkim projektem- w tak zwanym międzyczasie. Efekty pracy pokazalibyśmy na forum do wglądu. Zainspirowała mnie strona : https://www.maritex.com.pl/en/ gdzie zobaczyłem, że można kupić wszystkie (chyba) diody stosowane współcześnie w lampkach. Co sądzicie o tym pomyśle? Gra warta świeczki biorąc pod uwagę, że chciałoby się zrobić lampkę, która u producenta kosztuje powiedzmy- 200 złotych? Proszę o kontakt na : kubklim@wp.pl