spidelli Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca @Wojcio Dzięki, mnóstwo wiedzy w pigułce 👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca W dwóch autach miałem hak na śruby - dobre ja się używa ciągle, albo raz w roku. W trzech miałem wypinany na kluczyk i gałkę - dobre, jak się regularnie demontuje - takiego haka nie widać jak zdjęty, jeśli serwis dobrze zainstalował gniazdo (na obrotowym mocowaniu, by też się chowało). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JWO Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca W starym samochodzie mam na kluczyk. Ostatecznie skonczylo sie tak ze jest caly czas zapiety (i nie wiem gdzie jest kluczyk ). W nowym mam chowany w podwozie. Otwierany/chowany za pomoca dzwigni. Bardzo wygodne i szybkie. Ale to rozwiazanie chyba tylko w nowych autach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzypi_mi_siodelko Napisano 17 Czerwca Udostępnij Napisano 17 Czerwca Osobiście - dużo wygodniejsze dla mnie jest mocowanie na hak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 17 Czerwca Udostępnij Napisano 17 Czerwca Szwagier teraz tak wpadł, że kupił nowe auto (Skoda) z opcją (płatną) dostosowania do montażu haka - właśnie pod rowery i okazało się, że nie istnieje hak do tego modelu. Fabie produkowane od któregoś tygodnia tego roku mają zmienioną elektronikę i nie ma do nich modułów, choć niby jest przystosowana. Skoda rozkłada ręce i twierdzi, że haki będą pod koniec lipca - czyli dla nich po wakacjach. To znaczy fizycznie hak można przykręcić, ale nie da się podpiąć wiązki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.