Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich


 


Mam mały problem z pracą mojego amortyzatora przedniego Epicon z blokadą skoku w manetce chyba z 2009 roku.


Amor mam 3 lata i posiadał ustawienie na 80 mm, w tym roku serwis ustawił mi na 120 mm.


Po 2 tygodniach jazdy pojawiły się luzy.


Także podczas hamowania (szczególnie przy niewielkich prędkościach) amortyzator wpada w wibracje/drgania.


 


Czy mój model nadawał się do takiej modyfikacji, czy można zlikwidować luzy?


Moja waga to 100 kg, a rower to spec hardrock.


 


Z góry dziękuję za każdą podpowiedź. 


 


Napisano (edytowane)

Ze slizgami jest duży problem bo co roku nowej kolekcji są inne tuleje ślizgowe. Sam już próbowałem to robić, lecz nowych fabrycznie zakupić nie idzie, jedynie kombinując z innych lag, Jeśli chciał byś usunąć te luzy to pozostało ci wymienić dolne lagi - golenie

Edytowane przez ACTIVIA
Napisano

Ze slizgami jest duży problem bo co roku nowej kolekcji są inne tuleje ślizgowe. Sam już próbowałem to robić, lecz nowych fabrycznie zakupić nie idzie, jedynie kombinując z innych lag, Jeśli chciał byś usunąć te luzy to pozostało ci wymienić dolne lagi - golenie

Witam.

 

Mnie bardziej martwi to, że luzy pojawiły się 2 tygodnie po serwisie i podniesieniu amora przez serwis.

Może do mojej ramy wysokość była za duża?

Napisano

Różnie bywa. teraz sam widzisz jakie są efekty, choc nigdy takiego przypadku nie miałem.

 

Teraz ci nic nie pozostało, tylko wymiana całych lag na nowe. Gdybyś potrzebował jakieś to pisz na PW

Napisano

Sprawdzałem i śruby są dokręcone.

Sam amor pracuje normalnie, jedynie podczas max i min dociśnięcia wykazuje się stukami co strasznie drażni.

Może polecicie mi jakiś amor do 1200 zł myślałem o skoku 120 mm, tylko nie wiem czy mój rower taki może mieć

Napisano

Faktycznie jak rozebrałem amor to na lewej goleni gdzie znajduje się komora z olejem lekko się ruszała i obijała o ścianki. Nawet sam myślałem aby tam jakieś gumki powkładać dla lepszej sztywności. Teraz to pewnie już za późno bo na goleni nie zostaje charakterystyczny oring z kurzu przy górnych uszczelkach

   

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...