pawelzab Napisano 16 Czerwca 2014 Napisano 16 Czerwca 2014 Cześć, Zastanawiam się nad kupnem roweru trekkingowego austriackiej marki KTM - na oku mam konkretnie model KTM Life Space w wersji z 2014. Można powiedzieć, że jestem raczej laikiem w kwestii sprzętu - z tego powodu właśnie niniejszy post. Rower wygląda tak: a składa się następujących komponentów: Rama Life Alloy T:1454, Alloyframe Al6061 triplebutted,Onroad-Disc,Cable integrated,Headtube 1.1/8,FD-Band-TS,Ext.135QR; Widelec Suntour SF14 NEX MLO 700C, coil Spring, D: mechanical Speedlock63mm Manetki Shimano Altus M370 3/9 Przerzutka tylna Shimano Deore M591 Przerzutka przednia Shimano Altus M371 (Down Swing) Kaseta Shimano HG30-9 11-32 Korba Shimano M431 48-36-26 mit Schutzring Pedały VP 607 City Alu Hamulce Shimano M395 hydr. Disc Klamki hamulca Shimano M395 Wkład suportu Shimano ES25 BSA-Oktalink Obręcze Ryde Taurus Disc 700C Stery Ritchey OE Logic Zero Drop-In Mostek KTM Line AS-021 A-Head Kierownica KTM Line JD-442A Lowrizer 31.8 z ergonomicznymi uchwytami Siodło Selle Royal Freeway 5094 Sztyca KTM Line Satori Solo 395N 300/27.2 (amortyzowana) Opony Continental Contact II 42-622 Osłona łańcucha Horn Catena 05 Błotniki SKS Trekking 45mm Oświetlenie B+M Lyt Flat+ senso +, 25Lux, StandlichtB+M Toplight /LED, Standlicht Waga całości to 16,4 kg. 1. Pytanie dotyczy ceny - czy 719,00 € (ok. 2950 zł) to dobra cena za ten rower? 2. Pytanie: które elementy to słabe, a które mocne punkty wyżej wymienionego modelu? Pozdrowienia!Pawel Zab