Greg00 Napisano 13 Czerwca 2014 Napisano 13 Czerwca 2014 Witam Mam parę zestawów opon i męczy mnie ich zmiana zwłaszcza że są one zalane mleczkiem. Stąd zastanawiam się nad dwoma zestawami kół Jeden typowo na wypady i maratony, drugi na dzień poszwszedni szkoda mi charatać dobrych opon na asfalt i takie tam Czy ktoś już to przerabiał Czy przy zmianie trzeba regulować przerzutkę i hamulce (hamulce mam tarczowe) Ze względu na zastosowanie kasety będa innych klas aczkolwiek dziesiątki tej samej firmy, inne piasty więc nie wiem czy to się zgra Najprościej było by mieć drugi rower, ale z tym ciężko
Shiryu Napisano 13 Czerwca 2014 Napisano 13 Czerwca 2014 Tak na zdrowy rozum hamulce i przerzutki powinny działać bez problemu, regulacja jest przecież niezależna od koła. Inna sprawa to (potencjalnie) nierówne zużycie kaset i ich wpływ na łańcuch. I tutaj nie wiem co myśleć...
adithetank Napisano 13 Czerwca 2014 Napisano 13 Czerwca 2014 nie powinno być problemów z regulacją , ja jak zamówiłem nowe kółka to pasowały idealnie , na starym kole z starą kasetą korzystaj ze starego łańcucha , do nowej kasety na nowym kole , nowy łańcuch , kiedyś to przerabiałem z 1 kompletem na cienkich oponkach a drugim na grubszych , no i przy tarczowych pewnie musi byc taka sma/podobna piasta , aby tarcze były w tym samym miejscu
Mod Team Puklus Napisano 14 Czerwca 2014 Mod Team Napisano 14 Czerwca 2014 Ja bym zastosował w 2 parach kół 2 pary tarcz i 4 pary klocków ( komplety). Jeżeli koła beda na tych samych piastach i tarczach, nie powinno byc problemów, plug&play, ale tego pewny nigdy nie będziesz póki nie spróbujesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.