Fatality1989 Napisano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2014 Witam Na początku zaznaczę że jestem laikiem jeśli chodzi o sprawy techniczne przy rowerach. A teraz do tematu. Tak więc posiadam rower Kellys Magic Master 2013 dokładnie ten: http://rower-sport.pl/pl_PL/p/KELLYS-MAGIC-MASTER-2013/1634 Posiada on hamulce KLS Helix 7 tarczowe, a mój problem zaczął się kilka dni temu. Nie wiem od czego sam zupełnie z siebie tylni hamulec (nawet ciężko to opisać) nie tyle że piszczy co strasznie trze i jakby stukało a tylne koło jakby miało zaraz odlecieć. Dzieje się tak tylko w momencie kiedy jadę rozpędzony i powiedzmy wcisnę klamkę hamulca do połowy tak aby nie zahamować całkowicie tylko wiecie jak chcę zwolnić. Przód działa ok. Tylko z tyłem mi się coś takiego dzieje. Na koniec tylko dodam że raz na jakiś czas podczas jazdy zahamuje idealnie lub robi to bardzo delikatnie ale większość razy jakieś 90% robi tak jak opisałem. Hamulec jednak działa normalnie gdy wcisnę go na maksa, tzn. zahamuje idealnie. Tarcz niby wyczyściłem nie ma na niej nic w środku między klockami też nic nie widać. naprawdę proszę o pomoc. Mieszkam na wiosce i do każdego serwisu mam daleko, dlatego pierwsze chciałbym zapytać tu czy może ktoś wie coś na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...