polak322 Napisano 9 Czerwca 2014 Napisano 9 Czerwca 2014 Witam, Tak jak w temacie, proszę Was o pomoc w wyborze kierownicy. Zakupiłem ostatnio taki oto rower, który powoli przerabiam pod siebie, ponieważ miał zbyt "sportowy" charakter Chcę go przerobić, ponieważ głównie się poruszam po mieście oraz w dłuższe trasy, dlatego zbyt pochylona pozycja nie jest dla mnie zbyt dobra. Zmieniłem już w nim mostek, na trochę wyższy, z 6stopni na 10stopni. Teraz mam spory problem z kierownicą. Nie wiem po prostu na jaką się zdecydować, a nie chciałbym się bawić w odsyłanie towaru, gdyby jednak coś nie grało. Już finalnie zastanawiam się nad dwoma kierownicami: Accent Profi o wzniosie 25mm i gięciu 5* http://velo.pl/czesci/kierownice/accent/profi lub Satori Deviant o wzniosie 25mm i gięciu 10* http://ctbike.pl/satori-deviant-kierownica-gieta-31-8x640mm-giecie-25mm-czarna.html która według Was byłaby lepsza z tych dwóch? Czy przy 10* pozycja mi się nie za bardzo wyprostuje?Do tej pory w swoim starym rowerze miałem kierownicę prostą, ale tam miałem wyżej położoną główkę kierownicy oraz inną geometrię ramy, przez co moja pozycja była ok. Ewentualnie biorę jeszcze pod uwagę Satori Deviant o wzniosie 18mm i gięciu 8stopni, ale ten niższy wznios mnie na razie nie przekonuje.Z góry dzięki i pozdrawiam
nemo2009 Napisano 15 Czerwca 2014 Napisano 15 Czerwca 2014 Kierownice o wzniosach 18 mm i 25 mm są bardzo podobne do siebie,więc niewiele to zmieni. Dla mnie lepsza byłaby ta o gięciu 10*,ale każdy lubi co innego.
remlik Napisano 16 Czerwca 2014 Napisano 16 Czerwca 2014 A może zacznij od zamontowania rogów ? Właśnie niedawno wróciłem do "konfiguracji kokpitu" z rogami. Zasugerowałem się opiniami, że jak szeroka kiera w 29er, to nie rogi, ale w moim przypadku się to nie sprawdza - odczuwam nadal potrzebę zmiany ułożenia rąk przy jeździe >2h i na podjazdach również.
venom2000 Napisano 16 Czerwca 2014 Napisano 16 Czerwca 2014 Zasugerowałem się opiniami, że jak szeroka kiera w 29er, to nie rogi, wielką bzdurę ktoś walnął,rogi w szerokiej kierce po najnera są jak najbardziej mile widziane,zwłaszcza na większych i bardziej stromych podjazdach gdzie musisz się podnieść z siodła i przesunąć do przodu
polak322 Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Napisano 16 Czerwca 2014 tą 10* mam możliwość zobaczyć na żywo i pewnie jakoś niedługo się przejadę ją zobaczyć. Co do rogów. skoro mam za nisko kokpit, to nie będę zaczynał modulacji od rogów. Głównie jeżdżę po mieście, więc jazda "na rogach" nie jest super wygodna. Na długie trasy jak najbardziej rogi spoko, ale nie w miasto
remlik Napisano 16 Czerwca 2014 Napisano 16 Czerwca 2014 wielką bzdurę ktoś walnął Cała masa "ktosiów" - jak dobrze poszukać, to takich opinii znajdzie się sporo. Łącznie z dodatkiem, ze to "wiocha" ;-) Na szczęście ostatnio łagodzone przez dopiski " ...ale co komu pasuje" polak322-> patrząc z własnego doświadczenia dopasowywania rowerów pod siebie (mam na półce 3 kierownice i mostek ;-) - kup jakąś tanią/używaną na próbę, a najlepiej pożycz od kolegi.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.