Skocz do zawartości

[Rower] Hexagon x2 2014 czy Hexagon x5 2012?

siemaraz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema! Zdecydowałem się na krossa hexogona tylko nie wiem którego ;x Są dwie opcje, dlatego tylko te gdyż mój budżet wynosi 1200 zł.. ;/ Który waszym zdaniem lepszy, do jazdy po lasach, drogach, polach itp. Nie znam się za bardzo więc tą decyzję chce pozostawić wam! Pozdro :D

Napisano

Żodyn. Kands Energy 1300 na VB lub na tarczach. Na tarczach ma lepsze hamulce, mocniejsze koła, lepszy amortyzator (olejowy). Na tarczach dostaniesz za 1299-1500, a na VB 1100-1250. Kands jest trochę lepszy od Krossa Level A2 (chyba, że na VB, wtedy ma gorsze hamulce i koła oraz amortyzator) i trochę gorszy od A3 (nie ma manetki blokady skoku na kierownicy, ma mechaniki zamiast hydrualików i cięższą ramę o 100-200g). Hexagona bije pod każdym względem, również X9 (x9 ma lepsze jedynie hamulce, napęd dalej słabszy i amortyzator także). Kands jest takze bardzo przyszłościowy, po przeróbkach można startować nim w maratonach, ktoś startował na Kandsie w zawodach MTB w Rzeszowie i zajął 15 miejsce ;))

Napisano

W takim razie bierz Kandsa na VB. Te tarcze nie są z marketu, to Shimano BR-M375 (czyli Altus wg klasyfikacji), najlepsze to nie są, ale wiesz, jeździłem na VB, teraz jeżdzę na tarczach tych z Kandsa i różnica jak dla mnie - amatora MTB, to jest wielka na korzyść tarcz. Siła hamowania, modulacja, hamowanie w trudnych warunkach

Napisano

Dla amatora tak naprawdę nie zrobi różnicy czy weźmiesz X5 czy Krossa A5 czy Kandsa 1300. Ale jeśli chcesz po prostu lepszy rower, coś na czym bardziej można poszaleć i jest łatwiejsze do rozbudowy, to bierz Kandsa.

Napisano

skoro tak mówisz.. :D z chęcią bym wziął tą x6 lecz przekracza mój budżet :/ za 1200 są ale nie mój rozmiar.. jest L a ja chciałem M - 19 , mam 174 cm i 69 kg

Napisano

Nie demonizowałbym. Zupełnie standardowe pęknięcie na rurze podsiodłowej. Nie świadczy o wadzie tych konkretnych ram.