robike Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 Witam, mam pytanie do użytkowników rowerów z wbudowanymi przerzutkami w piaście tył lub do ekspertów znających się na częściach/rowerach. Poszukuję najlepszego roweru z opisu/tematu, najlepszy stosunek cena/jakość. Mój wzrost to ok. 184 cm, waga 91 kg. W okresie letnim/wiosennym/jesiennym planuję jeździć około 100 km tygodniowo,m.in. w mieście, poza miastem na polnych, leśnych i parkowych drogach. Oczywiście sporadycznie będą zdarzać się szosowe wypady ok. 100 km na dzień. Z góry dziękuję za najlepsze propozycje Z mojej strony znalazłem 3 takie propozycje: http://www.olimpiasport.pl/produkt/333.9755.2.htm http://www.unibike.pl/amsterdam8rgts.html http://www.kross.pl/pl/2014/trekking/trans-sander Jakieś inne propozycje, sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
derr Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 Witam , posiadam rower Raleigh Liverpool (2013) z piastą nexus 7 , rowerem tym zrobiłem juz 2500 km cały rok jeżdżę , jesień zima wiosna lato na okrągło codziennie do pracy na zakupy na przejażdżki.Rower polecam jak najbardziej , przerzutki w piescie przydają się w jeżdzie po mieście przy ruszaniu z pod świateł itp. Chociaż w przyszłości pomyślę o pełnym zabudowaniu łańcucha tak jak jest w Gazelach, dla tych co jeżdżą cały rok to jednak fajna sprawa chociażby przy czyszczeniu mnie roboty jest. A dokładnie rok temu miałem ten sam dylemat który rower wybrać i też sie zastanawiałem nad kross trans sander lub właśnie raleigh liverpool z tym że kross w zeszłym roku kosztował 2000 tyś a raleigh 1800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robike Napisano 7 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 dzięki, czyli ostatecznie zdecydowała trochę niższa cena? a jak z tą kierownicą, rączkami bardziej wygiętymi w stronę kierowcy, sprawdza się to rozwiązanie na dłuższych trasach (>50 km) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
derr Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 Fakt na dłuższą wyprawę można by zmienić kierownice , aczkolwiek w mieście na codzień jest super w wygodna . Reszta to to samo oba modele przed kupnem przymierzałem osobiście klilka razy ze względu na to że jestem klientem trudnym i bardzo niezdecydowanym. Jednak nie cena zdecydowała ale torchę pomogła w wyborze , ważniejsza była wówczas po przymierzerzeniu i przejechaniu sie na obu modelach wygoda i komfort jazdy. Dlatego uważam że zawsze należy przymierzyć rower i się przejechać próbnie. ( mam 182cm wzrostu i 80 kg i mam ramę 19 , 21 była niewygodna ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.