Nori Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 (edytowane) Witam wszystkich. Od przeszłego sezonu jestem użytkownikiem w/w amorka. Niestety troszkę ostatnimi czasy go zaniedbałem, jeździłem na zaniskim ciśnieniu, smarowałem go tylko poprzez odchylenie uszczelki i psikanie smaru odpornego na wysokie ciśnienia. Teraz nabrałem chęci na porządniejsze zajrzenie do jego wnętrza i serwis, przy okazji napisałem do dystrybutora o info. na temat jego przeprowadzenia, w odp. ddostałem coś takiego: Amortyzator należy smarować ale tylko od wewnątrz czyli odkręcić golenie dolne wyczyścić i przesmarować na ślizgach, jak często to zależy ile Pan jeżdzi i w jakich warunkach. Golenie górne czyścić często. Narzędzia i podstawową wiedzę mam, jednak prosiłbym o jakieś konkretiejsze informację jak się dotego zabrać, no bo nie chciałbym czegoś uzkodzić Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam, Norbert. Edytowane 6 Czerwca 2014 przez Nori Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 6 Czerwca 2014 Mod Team Napisano 6 Czerwca 2014 http://www.youtube.com/watch?v=njdHkam5CGA ta sama bajka. Cytuj
Nori Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Napisano 6 Czerwca 2014 tak jak myślałem, a czym najlepiej to wszystko zalewać/smarować, czyścić? Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 6 Czerwca 2014 Mod Team Napisano 6 Czerwca 2014 Poszukaj na forum,to małą pracę magisterska z tego napiszesz. Cytuj
karolik0 Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 http://www.srsuntour-electric.com/index.php?screen=mi.downloadarea&downloadtyp=explosions2014Wybierasz 3D exploded views i rok amora. Potem znajdujesz na liście swoją wersję i masz schemat, który w razie kłopotów pozwoli złożyć wszystko razem w dobrej kolejności. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 6 Czerwca 2014 Mod Team Napisano 6 Czerwca 2014 Ja epicona zalewałem olejem i jest ok to i raidona można. Cytuj
Nori Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Napisano 6 Czerwca 2014 Na razie niestety nie mam dostępu do rowerku, bo leżę unieruchumiony, stąd też z nudów zainteresowanie jego serwisem Jak wrócę do domu, biorę się za rozbiórkę, myślę, że wszystko pójdzie bez problemu bez dodatkowcyh potrzebnych narzędzi. Najgorsze, że amorek nie posiada żadnego dokładnego oznaczenia, a na temat rowerku ciężko coś znaleźć, żebym poznał jego dokładny model i rocznik Bo zastanawai mnie też ewentualna możliwość zmiany skoku na 120mm Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.