xshadows Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 Witam Przymierzam się do wymiany mojego już poczciwego szrotu [Horizon Flash] na coś lepszego.... Po znajomości mam możliwość kupienia Meridy Kalahari 530. Z tego co ziomek mi mówił to ostatnio wymienił: - całe tylne koło- przednia opona- klamki- siodełko- stery- łańcuch- tylna przerzutka- pedały Gdyby ktoś mógł zerknąć na owy rowerek i powiedzieć mi ile on jest mniej więcej wart, kolega życzy sobie za niego 850zł Nie znam się jeszcze tak dobrze na częściach więc ciężko mi ocenić czy jest wart tej ceny... Tu kilka fotek
Tadeus Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 Jedyne co tam jest dobre to klamki i tylne kolo. To niski model Meridy i reszta jest bardzo podstawowa. Sam bym dozbieral do Scuda 26 alivio z Allegro.
robertrobert1 Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 Patrząc po zdjęciach a w zasadzie sposobie pokazywania roweru widać, że gość ma nędzne pojęcie o rowerze/sprzęcie gdyż nie potrafił zaprezentować wielu ważnych szczegółów. A może ... prezentował tak celowo gdyż ma coś do ukrycia
xshadows Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Napisano 6 Czerwca 2014 Patrząc po zdjęciach a w zasadzie sposobie pokazywania roweru widać, że gość ma nędzne pojęcie o rowerze/sprzęcie gdyż nie potrafił zaprezentować wielu ważnych szczegółów. A może ... prezentował tak celowo gdyż na coś do ukrycia No niby handluje rowerami tylko innego typu więc myślę że jakieś tam pojęcie ma... Może jednak ta druga opcja Ale spoko już mu odmówiłem bo szczerze to jeszcze trzeba by dołożyć jakiś widelec amortyzowany do tego a to już ponad tysiak ceny ogólnej by wyszedł. A w tej cenie wydaje mi się że coś lepszego bym już ustrzelił
Kiciok Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 Przednia obręcz, a raczej pewnie całe koło do wymiany jest Poza tym nie mam pojęcia za co on chce te 850zł...