dawko220 Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Siemanko! Niestety nie znalazłem rozwiązania mojego problemu na forum. Jeżeli się mylę to proszę o podesłanie linku. Może zacznę od początku. Kupiłem używany hamulec Shimano z zaciskiem Saint M810 i klamką ZEE. Po zamontowaniu działał prawidłowo, jednak miał przeciek. Wysłałem zacisk do firmy, która zajmuje się dorabianiem uszczelek do układów hydraulicznych. Po złożeniu wszystkiego i odpowietrzeniu pojawił się problem. Mianowicie klocki lekko trzymają się tarczy (da się spokojnie jechać, ale denerwująca sprawa), klamka ma naprawdę bardzo minimalny skok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Jak dla mnie wyglada na to ze uszczelki sa za duze co do srednicy i blokuja prace tloczkow. Czy po odpowietrzeniu i nacisnieciu pierwszy raz klamki skok byl normalny a potem z kolejnymi nacisnieciami klamki malal az do obecnego stanu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawko220 Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 Dokladnie tak jak mówisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 Powodem wg mnie może być też zły skład chemiczny gumy, nieodpowiedni do oleju mineralnego który masz w układzie lub też właściwości gumy tych uszczelek, które są za twarde do tego zastosowania i powodują opór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartinH Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 Sprawdź na wyciągniętych klockach czy tłoczki po naciśnięciu klamki wracają do pozycji wyjściowej, jeśli tak to zmniejszył bym trochę ciśnienia w układzie, nie wiem jak to jest w Saint'cie/ZEE, ale u mnie jest śruba imbusowa przy klamce, którą trzeba trochę wykręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawko220 Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 Jest jedynie regulacja odległości klamki od kierownicy, więc regulacji ciśnienia nie ma Dzięki za podpowiedzi, będę dalej kombinował z tymi uszczelkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.