dawko220 Napisano 5 Czerwca 2014 Napisano 5 Czerwca 2014 Siemanko! Niestety nie znalazłem rozwiązania mojego problemu na forum. Jeżeli się mylę to proszę o podesłanie linku. Może zacznę od początku. Kupiłem używany hamulec Shimano z zaciskiem Saint M810 i klamką ZEE. Po zamontowaniu działał prawidłowo, jednak miał przeciek. Wysłałem zacisk do firmy, która zajmuje się dorabianiem uszczelek do układów hydraulicznych. Po złożeniu wszystkiego i odpowietrzeniu pojawił się problem. Mianowicie klocki lekko trzymają się tarczy (da się spokojnie jechać, ale denerwująca sprawa), klamka ma naprawdę bardzo minimalny skok. Cytuj
tobo Napisano 5 Czerwca 2014 Napisano 5 Czerwca 2014 Jak dla mnie wyglada na to ze uszczelki sa za duze co do srednicy i blokuja prace tloczkow. Czy po odpowietrzeniu i nacisnieciu pierwszy raz klamki skok byl normalny a potem z kolejnymi nacisnieciami klamki malal az do obecnego stanu? Cytuj
tobo Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 Powodem wg mnie może być też zły skład chemiczny gumy, nieodpowiedni do oleju mineralnego który masz w układzie lub też właściwości gumy tych uszczelek, które są za twarde do tego zastosowania i powodują opór. Cytuj
MartinH Napisano 6 Czerwca 2014 Napisano 6 Czerwca 2014 Sprawdź na wyciągniętych klockach czy tłoczki po naciśnięciu klamki wracają do pozycji wyjściowej, jeśli tak to zmniejszył bym trochę ciśnienia w układzie, nie wiem jak to jest w Saint'cie/ZEE, ale u mnie jest śruba imbusowa przy klamce, którą trzeba trochę wykręcić Cytuj
dawko220 Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Napisano 6 Czerwca 2014 Jest jedynie regulacja odległości klamki od kierownicy, więc regulacji ciśnienia nie ma Dzięki za podpowiedzi, będę dalej kombinował z tymi uszczelkami Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.