wojtiwojt Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 Witam Proszę was bardzo o kilka porad. Zakupiłem niedawno stary austriacki rower Puch Clubman wygląda on tak jat ten tutaj (ale to nie mój) http://minkabogi.blogspot.co.at/2011/04/ketkereku-youngtimer-erkezett.html Zaznaczam też na początku, że nie znam się na rowerach. Chciałbym odnowić sobie ten rower i muszę wymienić w nim kika części. mianowicie, mechanizm korby, suport, przerzutka tylna i przednia oraz manetki do zmiany biegów. Chciałbym również zrobić to tanim kosztem. Rower używany będzie do spokojnej jazdy po mieście. Problem mam z doborem części. Aktualnie w rowerze zamontowane są: korba shimano 52-42 kaseta 5 rzędów stara przerzutka tylna shimano positron 400 i teraz pytanie czy mogę do kasety 5rz zamontowć jakąś nowszej generacji przerzutkę obsługującą 6rz ? bo 5rz nie znalazłem np. http://allegro.pl/przerzutka-tylna-shimano-rd-tx35-hak-6-7s-i4240569884.html i korbę np 52-40 bo taką w miare tanią znalazłem http://allegro.pl/korba-prawa-2-rz-kwadrat-52-40-wagant-romet-i4292681132.html nie wiem też jaką mógłbym do takiej korby zastosować przerzutkę przednią i jakie do niej manetki, bo 2 rz też raczej ciężko znaleźć. Może to być np obsługująca 3 rz ? Proszę o pomoc jakieś cenne rady od ludzi, którzy się na tym znają. z góry dziękuję i pozdrawiam naprawde nikt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtiwojt Napisano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 bezużyteczne forum.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zadra1965 Napisano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2014 Było juz wiele takich tematów , poczytaj , nikt tego za ciebie nie zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...