parasite Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 Witam Niedawno min. dzięki tutejszym forumowiczom sprawiłem sobie kellys'a thorx10 . Wszystko ładnie i pięknie, ale po 30-40 min jazdy bolą mnie dłonie w okolicach numerów 5 i 6 Wiem, że powodów może być wiele ( przejrzałem forum i kilka stron o rowerach ), jednak sam nie potrafię dojść, co może być przyczyną. 1. Rozmiar ramy dobrany dobrze ( L - przy wzroście 184 cm ) 2. Siedzenie ustawione na dobrej wysokości 3. Ostatnio próbowałem z ustawieniem kąta kierownicy, ale póki co nic się nie zmieniło (KLS Expert RiseBar 31.8mm) 4. Chwyty zwykłe (KLS Advancer 2Density) Nie znam się na tym kompletnie i do głowy przychodzi mi tylko: - zła wysokość / kąt ustawienia kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 Nie jestem ekspertem, ale imho podrażniasz nerw łokciowy przez zbyt mocny nacisk. Ja bym rzeczywiście pokombinowała z kierownicą: - spróbuj ją jeszcze podnieść (jesli taka pozycja ci nie przeszkadza) - wymienić na inną, profilowaną (low riser?) żeby dłonie były pod innym kątem i nacisk równomiernie rozłożony - może zmień gripy na jakieś ergonomiczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 jeśli jeździsz w rękawiczkach żelowych może akurat w tym miejscu żelu jest za dużo i powoduje ucisk - wiem, brzmi niedorzecznie, ale miałem podobnie, z tym że u mnie objawiało się to bólem plus drętwieniem dłoni bez zmiany ustawień pozuycji zmieniłem tylko rękawiczki i pomogło - dla pewności testowałem ponownie, okazało się że to właśnie było przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...