Skocz do zawartości

[dłonie] ból po zew. stronie

parasite

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedawno min. dzięki tutejszym forumowiczom sprawiłem sobie kellys'a thorx10   :icon_cool: . Wszystko ładnie i pięknie, ale po 30-40 min jazdy bolą mnie dłonie w okolicach

numerów 5 i 6

kurs_wrozenia3.jpg

Wiem, że powodów może być wiele ( przejrzałem forum i kilka stron o rowerach ), jednak sam nie potrafię dojść, co może być przyczyną.

1. Rozmiar ramy dobrany dobrze ( L - przy wzroście 184 cm )

2. Siedzenie ustawione na dobrej wysokości 

3. Ostatnio próbowałem z ustawieniem kąta kierownicy, ale póki co nic się nie zmieniło (KLS Expert RiseBar 31.8mm) 

4. Chwyty zwykłe (KLS Advancer 2Density)

Nie znam się na tym kompletnie i do głowy przychodzi mi tylko:

- zła wysokość / kąt ustawienia kierownicy 

Nie jestem ekspertem, ale imho podrażniasz nerw łokciowy przez zbyt mocny nacisk. Ja bym rzeczywiście pokombinowała z kierownicą:

- spróbuj ją jeszcze podnieść (jesli taka pozycja ci nie przeszkadza)

- wymienić na inną, profilowaną (low riser?) żeby dłonie były pod innym kątem i nacisk równomiernie rozłożony

- może zmień gripy na jakieś ergonomiczne?

jeśli jeździsz w rękawiczkach żelowych może akurat w tym miejscu żelu jest za dużo i powoduje ucisk - wiem, brzmi niedorzecznie, ale miałem podobnie, z tym  że u mnie objawiało się to bólem plus drętwieniem dłoni

bez zmiany ustawień pozuycji zmieniłem tylko rękawiczki  i pomogło - dla pewności testowałem ponownie, okazało się że to właśnie było przyczyną

jeśli jeździsz w rękawiczkach żelowych może akurat w tym miejscu żelu jest za dużo i powoduje ucisk - wiem, brzmi niedorzecznie, ale miałem podobnie, z tym  że u mnie objawiało się to bólem plus drętwieniem dłoni

bez zmiany ustawień pozuycji zmieniłem tylko rękawiczki  i pomogło - dla pewności testowałem ponownie, okazało się że to właśnie było przyczyną

Też miałem ten problem :-/