Luka1985 Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 (edytowane) Witam Mam pewien problem mianowicie nie wiem na co się zdecydować ostatnio już miałem podjętą decyzje że kupuje Unibike Fusion 29er http://www.unibike.pl/fusion29.html lecz przy wertowaniu internetu trafiłem na coś takiego Northtec Cayon AL http://www.nrowery.pl/rowery-2014/mtb-29/cayon-29-al i teraz mam nadziej że ktoś mi pomorze w dokonaniu wyboru porównania tych rowerów nie znam się na osprzęcie może ktoś z forumowiczów ma dany model...z góry bardzo dziękuje. Edytowane 3 Czerwca 2014 przez Luka1985 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madhammmster Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 Bardzo ale to bardzo podobne modele Z tego co można wymienić na + i - modeli to: Northtec: + trochę mniejsza waga (14.1 do 14.5) + blokada amorka na kierownicy - opony trochę bardziej terenowe (szybko znikają na asfalcie) Unibike + lepsze, dużo bardziej uniwersalne oponki + Zdecydowanie normalniejsza sztyca (srednica 31.8 wzgledem 30.9) A tak to praktycznie ten sam amor, manetki, przerzutki Wizualnie do mnie bardziej przemawia northtec. Sam też śmigam na takim tylko że z 2013r i mogę polecić ci rabat 10% który otrzymujesz za subskrypcje e-mailową sklepu firmowego. Ogólnie są to naprawdę bardzo podobne rowery i chyba swój wybór powinieneś oprzeć na atrakcyjniejszej ofercie albo preferencjach wizualnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfen Napisano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2014 Jeśli chcesz brać Fusion 29 to się pospiesz. U mnie w sklepie powiedzieli, że mi go nie sprowadzą bo na tę chwilę brak ich u dystrybutora i nie wiadomo czy będą jeszcze w tym roku je składać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...