dayus Napisano 23 Czerwca 2006 Napisano 23 Czerwca 2006 Odkryłem,ze regulacje w moim amorku nie działaja tak jak powinny. Nie działa regulacja po prawej stronie korony, krecę nia i nic sie nie dzieje. Należało by tez wymienic olej i przeczyscic go w środku (ma 6 lat,nie wiem,czy byl juz serwisowany) Pozatym w prawej dolnej goleni mam dość spora śrube imbusową odkreciłem ją,bo myslalem, ze to jakis regulator i tylko troche oleju tam było. Powinienien olej wyciec z tamtąd,czy nie powinno go tam byc wcale? Za serwis tego amora chcą w sklepie 30zł (nie duzo),ale dopiro za tydzień w poniedziałek,a mnie sie spieszy i mysle,by zacząc go robic samemu (czysczenie i wymiana oleju)
RafalB Napisano 24 Czerwca 2006 Napisano 24 Czerwca 2006 Za serwis tego amora chcą w sklepie 30zł (nie duzo),ale dopiro za tydzień w poniedziałek,a mnie sie spieszy i mysle,by zacząc go robic samemu (czysczenie i wymiana oleju) Pytasz nas o pozwolenie ? Ja pozwalam Tylko serwis wykonany wlasno-recznie gwarantuje imho ze olej bedzie zmieniony na wlasciwy i swiezy.
dayus Napisano 24 Czerwca 2006 Autor Napisano 24 Czerwca 2006 Ale jak to wygląda taka robota? Trudne to? Ile kosztuje olej, cytalem,ze 1l MOBIL ONE kosztuje ok 20zł. A do amorka wchodzi ok 100ml?
lachol Napisano 24 Czerwca 2006 Napisano 24 Czerwca 2006 A jezeli mozna spytać w którym sklepie chcesz serwisować amorka??
dayus Napisano 24 Czerwca 2006 Autor Napisano 24 Czerwca 2006 Na ul.Cebuli, bo w Adventurze chcą 60zł. A mozna kupic jakies czesci zamienne do tak starego amortyzatora?
dayus Napisano 25 Czerwca 2006 Autor Napisano 25 Czerwca 2006 Jaki olej zastosować w tym Manitou? Oraz jak to jest rozwiazane ze smarowaniem goleni i tlumikiem?
dayus Napisano 27 Czerwca 2006 Autor Napisano 27 Czerwca 2006 Jestem juz po serwisie. Robilem to samemu. Praca nie jest trudna, bardzo przyjemna i miła . Uzyłem syntetycznego oleju 5W (LiquiMoly - 20zł/0,5l) Jeden o-ring byl naderwany,został wymieniony razem z resztą (tylko te ktore mialem nowe,bo ciezko bylo dostac takie cienkie w sklepach.) Olej - lekko sciemniały - wymieniony na nowy. Chciałem załozyc nowe uszczelki od SKAREBa,ale ich koszt to 60zł (wiec sobie podarowałem).
mauzer Napisano 7 Lipca 2009 Napisano 7 Lipca 2009 marsik ciekl mi, w koncu zablokowal sie mimo ze pracowal kulturalnie az do tego momentu rozebralem http://picasaweb.google.pl/mauz3r/Temp# problem jest taki, ze nie wiem do czego i ile oleju mam lac mimo ze mam manuala (posrednio problemy z techniczna angielszczyzna...) jezeli dolne golenie sa smarowane tylko smarem stalym to jakim cudem amor pocil mi sie olejem i to z obu goleni? tu sa manuale, ten pierwszy jest chyba najlepszy... http://www.manitoumtb.com/manual_download....ce%20Manual.pdf http://www.birota.ru/manuals/manitou/mars/...rvicemanual.pdf http://www.answerproducts.com/guides/Forks...e%20Manual1.pdf potrzebuje szybko przywrocic rower do sprawnosci i lekko nie ma :/ prosze, pomocy!
kello Napisano 8 Lipca 2009 Napisano 8 Lipca 2009 Ja ci nie pomoge, ale jakbys nie mogl sobie poradzic to chetnie odkupie od ciebie tego amora i pobawie sie we wlasnym zakresie z nim
michaelo Napisano 17 Lutego 2010 Napisano 17 Lutego 2010 witam, zdaje sobie sprawę że trochę odgrzebuję sprawę ale widzę że znajdę tutaj osoby zorientowane w manitou marsach. rozebrałem kupionego Marsika super 2002 bez większych problemów i ku mojemu zdziwieniu w środku wszystko pięknie nasmarowane , ale niestety negatywna sprężyna jest pęknięta, problem w tym że cześć która siedzi w ladze jest tam na stałe (sick!) tak wynika z moich prób wyciągnięcia jej na "wędkę" ale także ze schematu gdzie jest opisane jako not removable :/ Skontaktowałem sie z wigwamem i powiedziano mi że pewnym sposobem można to zrobić ale jest to bardzo trudne, i oczywiście wskazówek nie podano. Jeśli rozbrajaliście kiedyś left leg assemby i udało się wam to wyciągnąć to prosiłbym o info :] poza tym mam 3 pytanka: 1.Czy to prawda że wyciągając uszczelki (te ze sprężynkami) z dolnych goleni nie nadają się one potem do ponownego użycia? Przymierzam się do malowania dolnych goleni i tylko one by zawadzały...(koszt nowych to z 90zł chyba że znacie jakieś tańsze zamienniki) 2.Czy ktoś z Was zgubił kiedyś smarowniczkę microlube(ten mały zaworek z tyłu dolnych goleni) i próbował dosztukować/zastąpić takowy ? 3.Czy do środka koniecznie lejecie Motorexa czy po prostu olej z parametrem 5W, a smarowanie prep-m zastępujecie no właśnie czym ? dzięki za wszelką pomoc i rady :] Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.