dayus Napisano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 Odkryłem,ze regulacje w moim amorku nie działaja tak jak powinny. Nie działa regulacja po prawej stronie korony, krecę nia i nic sie nie dzieje. Należało by tez wymienic olej i przeczyscic go w środku (ma 6 lat,nie wiem,czy byl juz serwisowany) Pozatym w prawej dolnej goleni mam dość spora śrube imbusową odkreciłem ją,bo myslalem, ze to jakis regulator i tylko troche oleju tam było. Powinienien olej wyciec z tamtąd,czy nie powinno go tam byc wcale? Za serwis tego amora chcą w sklepie 30zł (nie duzo),ale dopiro za tydzień w poniedziałek,a mnie sie spieszy i mysle,by zacząc go robic samemu (czysczenie i wymiana oleju) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalB Napisano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2006 Za serwis tego amora chcą w sklepie 30zł (nie duzo),ale dopiro za tydzień w poniedziałek,a mnie sie spieszy i mysle,by zacząc go robic samemu (czysczenie i wymiana oleju) Pytasz nas o pozwolenie ? Ja pozwalam Tylko serwis wykonany wlasno-recznie gwarantuje imho ze olej bedzie zmieniony na wlasciwy i swiezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2006 Ale jak to wygląda taka robota? Trudne to? Ile kosztuje olej, cytalem,ze 1l MOBIL ONE kosztuje ok 20zł. A do amorka wchodzi ok 100ml? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lachol Napisano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2006 A jezeli mozna spytać w którym sklepie chcesz serwisować amorka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2006 Na ul.Cebuli, bo w Adventurze chcą 60zł. A mozna kupic jakies czesci zamienne do tak starego amortyzatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 25 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2006 Jaki olej zastosować w tym Manitou? Oraz jak to jest rozwiazane ze smarowaniem goleni i tlumikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2006 Jestem juz po serwisie. Robilem to samemu. Praca nie jest trudna, bardzo przyjemna i miła . Uzyłem syntetycznego oleju 5W (LiquiMoly - 20zł/0,5l) Jeden o-ring byl naderwany,został wymieniony razem z resztą (tylko te ktore mialem nowe,bo ciezko bylo dostac takie cienkie w sklepach.) Olej - lekko sciemniały - wymieniony na nowy. Chciałem załozyc nowe uszczelki od SKAREBa,ale ich koszt to 60zł (wiec sobie podarowałem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mauzer Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 marsik ciekl mi, w koncu zablokowal sie mimo ze pracowal kulturalnie az do tego momentu rozebralem http://picasaweb.google.pl/mauz3r/Temp# problem jest taki, ze nie wiem do czego i ile oleju mam lac mimo ze mam manuala (posrednio problemy z techniczna angielszczyzna...) jezeli dolne golenie sa smarowane tylko smarem stalym to jakim cudem amor pocil mi sie olejem i to z obu goleni? tu sa manuale, ten pierwszy jest chyba najlepszy... http://www.manitoumtb.com/manual_download....ce%20Manual.pdf http://www.birota.ru/manuals/manitou/mars/...rvicemanual.pdf http://www.answerproducts.com/guides/Forks...e%20Manual1.pdf potrzebuje szybko przywrocic rower do sprawnosci i lekko nie ma :/ prosze, pomocy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 Ja ci nie pomoge, ale jakbys nie mogl sobie poradzic to chetnie odkupie od ciebie tego amora i pobawie sie we wlasnym zakresie z nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaelo Napisano 17 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 witam, zdaje sobie sprawę że trochę odgrzebuję sprawę ale widzę że znajdę tutaj osoby zorientowane w manitou marsach. rozebrałem kupionego Marsika super 2002 bez większych problemów i ku mojemu zdziwieniu w środku wszystko pięknie nasmarowane , ale niestety negatywna sprężyna jest pęknięta, problem w tym że cześć która siedzi w ladze jest tam na stałe (sick!) tak wynika z moich prób wyciągnięcia jej na "wędkę" ale także ze schematu gdzie jest opisane jako not removable :/ Skontaktowałem sie z wigwamem i powiedziano mi że pewnym sposobem można to zrobić ale jest to bardzo trudne, i oczywiście wskazówek nie podano. Jeśli rozbrajaliście kiedyś left leg assemby i udało się wam to wyciągnąć to prosiłbym o info :] poza tym mam 3 pytanka: 1.Czy to prawda że wyciągając uszczelki (te ze sprężynkami) z dolnych goleni nie nadają się one potem do ponownego użycia? Przymierzam się do malowania dolnych goleni i tylko one by zawadzały...(koszt nowych to z 90zł chyba że znacie jakieś tańsze zamienniki) 2.Czy ktoś z Was zgubił kiedyś smarowniczkę microlube(ten mały zaworek z tyłu dolnych goleni) i próbował dosztukować/zastąpić takowy ? 3.Czy do środka koniecznie lejecie Motorexa czy po prostu olej z parametrem 5W, a smarowanie prep-m zastępujecie no właśnie czym ? dzięki za wszelką pomoc i rady :] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.