abdul95 Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Witam! Jestem rowerzystą amatorem. Głównie uprawiam sportową turystykę MTB. Aktualnie mam Krossa Level A2 z 2008r. Owszem jest już trochę przerobiony. Napęd SLX\Alivio, koła Mavic Crossride disc, heble BR-M595 i stary rozklekotany amorek RS Dart 2. Chciałbym otóż przed wakacjami wymienić widelec. Od kilku dni "guugluje" w necie i szukam jakichkolwiek info na temat tych dwóch amortyzatorów. Czyli Rock Shox XC 30 TK Gold oraz Sr Suntour Axon RL-R. Potrzebuję sprzętu na wyprawy oraz na okazjonalne wypady w typie ostry XC. Chce zamówić właśnie któryś z tych amorków w pobliskim sklepie rowerowym. Tydzień temu otrzymałem info iż oba te widelce są dostępne w cenie 1200zł. I teraz pytanie: który lepszy?? Po przeczytaniu w internecie tylu arykułów i specyfikacji technicznych tych produktów, poszukuję objektywnych opinii użytkowników oraz innych doświadczonych rowerzystów. Proszę o pomoc. Piszcie swe opinie, uwagi, plusy i minusy tych amortyzatorów czy też porównania. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 Z tych dwóch wziąłbym Axona. Grubsze lagi, powietrzny (RS zapewnie wersja coil) i sporo lżejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
99tomcat Napisano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2014 Xc to chyba jakisulepszony następca darta 3. Swoja drogą 1200 zeta za coś tkeigo eh. to już lepiej poszukać po forum i allegro czegośdelikatnie przechodzonego - trafiaja się manitou, epicony czsem nawet reby za mniejszą kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...