Qbek84 Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Zastanawiam się nad zakupem Stumpjumpera FSR z amortyzatorem FOX Evolution i damperem Fox Triad II z autosagiem. Rower jest z rocznika 2012 i w związku z tym, że te dwa lata stał w sklepie mam obawy czy nie trzeba tych amortyzatorów zaraz po zakupie serwisować by wymienić np. olej? Byłby to powód na dodatkowe zbicie paru złotych. Orientuje się ktoś może ile taki przegląd kosztuje i czy damper z autosagiem (patent Specialized) w serwisowaniu jest jakoś wybitnie droższy od tych bez tego bajeru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 2 Czerwca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Damper z auto sagiem... o tym nie słyszałem. O widelcu też nie bardzo ale ja sie tam na foxach nie bardzo obeznaje. Dampera nie trzeba ruszać, widelca chyba też jak rower jest nowy i tylko stał w sklepie. Ja był przechowywany w dobrych warunkach wszystko z nim powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 2 Czerwca 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 astanawiam się nad zakupem Stumpjumpera FSR z amortyzatorem FOX Evolution i damperem Fox Triad II z autosagiem O ile amorek można ( ale nie trzeba) rozebrać i wymienic, to tłumika bym nie ruszał. Zresztą tłumiki z autosagiem są stosunkowo nowe i wątpię,żeby ktokolwiek poza CultBikes się tym bawił. O kosztach tłumika z Autosagiem podyskutuj z CultBikes- wszak są dystrybutorem Foxa na Polskę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.