Skocz do zawartości

[Opaska Antyprzebiciowa] Pomożecie w wyborze ?


kuku83

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Rower mam od miesiąca i przejechane ok. 300km. i już drugi raz zmieniam dętkę, nie wiem może miałem do tej pory pecha, że udało mi się je tak szybko przebić, póki co nie byłem za daleko od domu i nie było większego problemu z prowadzeniem roweru pod pachą, ale wolałbym zapobiec takim niespodziankę gdy odległość od domu będzie już większa i może być problem z powrotem, oczywiście zdaję sobie sprawę że powinno się wozić zapas i ja też nie mam zamiaru robić inaczej, ale jeśli jest taka możliwość to po co tracić czas i nerwy na zmianę. Ogólnie staram się podczas jazdy omijać nierówności czy też szkła itp. ale Wiecie jak to jest czasem coś umknie i nieszczęście gotowe, dlatego chciałbym Was zapytać czy w ogóle warto zakupić taką osłonę, może ktoś z Was jest użytkownikiem takiej osłony, i poleci coś sprawdzonego ??? Wkleiłem kilka linków z Allegro z tymi osłonami, tylko jest ich kilka rodzajów, i osobiście nie wiem czy oprócz szerokości są jakieś różnice ??? Więc może polecicie coś sprawdzonego od Siebie,chyba że nie ma sensu przepłacać i kupić najtańszą ???

Dodam że rower mam typu kross na oponach Shwalbe Smart Sam 28" dokładne wymiary to: 47-622 (28x1.75) HS-367. Czy każda wymieniona opaska przeze mnie będzie pasować pod wymiar mojej opony ???

http://allegro.pl/opaska-tasma-antyprzebiciowa-zefal-z-liner-road-28-i4260619148.html

http://allegro.pl/opaska-antyprzebiciowa-zefal-z-liner-road-35g-x-2-i4204569727.html

http://allegro.pl/opaska-antyprzebiciowa-na-obrecz-zefal-hybrid-18mm-i4237619423.html

http://allegro.pl/zefal-tasma-antyprzebiciowa-z-liner-2013-w-wa-i4283991954.html

http://allegro.pl/zefal-tasma-antyprzebiciowa-z-liner-2014-w-wa-i4283991893.html

 

Z góry dzięki za poświęcenie kilku minut na odpowiedź.

Napisano

Przepraszam już się poprawiam.

Opona dwukrotnie przebita przednia, pierwszym razem wbiło mi się szkło średnica może z 1 mm. za drugim razem opona została przebita sam nie wiem jak, bo zdążyłem rower już zaparkować i dopiero nad ranem zobaczyłem że opona jest przebita, ostatnią rzeczą którą zrobiłem przed wprowadzeniem roweru do piwnicy, to dość ostro zahamowałem i wjechałem na hamulcu na krawężnik (niski z 5cm.), aby Was uprzedzić to dętki jeszcze nie wymieniłem, i nie wiem czy to to było winą przebicia, a nie wymieniłem dętki, bo właśnie czekam na Wasze odpowiedzi co do tej opaski, bo jeśli zda to egzamin i ją polecacie, to za jednym razem zmienię dętkę i założę tą właśnie opaskę

Napisano

No to najpierw wyjmij dętkę, i sprawdź przyczynę , ponad to dziurka o średnicy 1 mm jest do załatania, nie trzeba od razu zmieniać dętki ...

Napisano

Rozumiem Cię, tylko że mnie chodzi o to, żebym nie musiał tracić czasu i nerwów na wymianę dętki podczas dłuższych wycieczek, do tej pory akurat miałem na tyle szczęścia, że jak wspomniałem dętkę przebijałem praktycznie pod domem, a co jeśli podczas powrotu z wycieczki ponad 100km. uda mi się przebić dętkę, a znając moje szczęście to nie będzie należało do najtrudniejszych rzeczy do wykonania, i chcesz mieć mnie wtedy na sumieniu ??? Staram się jeździć dość ostrożnie ale czasem wystarczy małe szkiełko które trudno zauważyć, z drugiej strony może opony które posiadam nie są zbyt odporne na przebicia, dlatego chciałbym je dodatkowo zabezpieczyć, tylko nadal nie wiem czy jest sens użycia takich opasek, czy dzięki takiemu zastosowaniu dętka jest odporniejsza na przebicia ???

Napisano

Najlepiej jednak wozić se sobą łatki i na dłuższe wyprawy zapasową dętkę. Miałem Slime'a, nie za bardzo pomógł. Kolega też miał i raz pomogło, kilka razy nie. Ważne jest czy opona jest już zdarta. Szukałem jakieś dętki specjalne, opony z wkładką, wkładki kevlarowe itp. To wszystko to tylko zbędna waga.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...