Skocz do zawartości

[rower]czy opłaca się kupić Unibike Mission?

aga84s

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam od razu napisze że jeśli chodzi o rowery to nie znam się za bardzo a chccę kupić używany rower dlatego proszę o poradę.

Mam możliwość kupienia roweru Unibike Mission za 350zł, z tym że jest kilka rzeczy do zrobienia w nim - tylna opona do wymiany, rączki przy kierownicy do wymiany, trzeba podregulować przerzutki i rower jest trochę poobdzierany. Zupełnie nie orientuję się ile będzie kosztowała wymiana tego i czy sumując koszt napraw i cene roweru opłaca się go kupić czy rozglądać się za czymś innym?

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Napisano

Nikt tutaj nie udzieli dobrej odpowiedzi bo jest zbyt wiele niewiadomych, lepiej udaj się z jakimś znajomym co się trochę zna na rowerach aby ocenił dokładnie jego stan.

Aby pomoc musiałabyś porobić zdjęcia roweru i jego podzespołów aby cokolwiek można było doradzić.

Napisano

Normalnie ten rower kosztuje 1300 zł, ale nie wiem, z którego roku jest ten, o którym piszesz.

Opony zaczynają się od 30 zł, chwyty to jest kilka zł, regulacja też w serwisie droga nie jest jeśli nie ma Ci tego kto zrobić. Jeśli możesz go własnoręcznie doprowadzić do ładu i nie masz żadnych wad ukrytych to się opłaci. Rama z aluminium nie zardzewieje, wiec rysy nie mają większego znaczenia.

Nowego roweru w tej cenie nie dostaniesz na pewno, ale zgadzam się też w pełni z kolegą, że za dużo tu wróżenia :bye2:

Napisano

Nie wygląda to źle, ale przednie koło jest inne niż tylne, czyli coś było wymieniane. Po wykręconych na maksa baryłkach widać, że hamulce też przydałoby się wyregulować (najlepiej po wymianie klocków). Napęd z tej odległości źle też nie wygląda.

Jeśli to kwestia tylko wyserwisowania, a nie wymiany czegokolwiek to za 300 zł się nawet opłaci o ile rozmiar odpowiedni. Tylko żeby Cie serwis nie zjadł, bo za kompleksowy to lubią sobie zaśpiewać. Do tego mogą marudzić, że stary, że się nie opłaci i namawiać na nowy...