Skocz do zawartości
  • 0

Remont Roweru

Gość SzaraVytra

Pytanie

Gość SzaraVytra
Napisano

Witam,

Planuje zabrać się za remont rowereru ale nie znam się na markach, ani jak dobrać części.

Nie mam jeszcze konkretnej sumy pieniędzy na myśli, chcę się na razie dowiedzieć jakich komponęntów szukać i ile mnie to wyniesie.

Chcę żeby było tanio ale nie tandetnie.

Planuje wymienić:

- Tylne koło wraz z kasetą

- V-brake'i: przód i tył

- Zestaw zębatek przy pedałach(chociaż tu nie jestem pewny czy naprawde jest taka potrzeba)

- manetki od przerzutek

- przerzutka przód (i tu też nie mam pewności)

Opis roweru:

MTB - No Name, rozmiar ramy (musiałbym zmierzyć), koła 26', dokładne wymiary opon 26'x1.95/2.00

tylna przerzutka[shimano antares], przód[chyba no name, bottompull], tył 6 zębatek, przód 3 zębatki

Sam rower jest dosyć stary.

Czekam na odpowiedź

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość SzaraVytra
Napisano

Pardon, kilka błędów mi się wkradło

Przerzutka to shimano tourney .

I w tylnym kole chcę wymienić wolnobieg, nie kasete.

Rozumiem, a przykładową rozpiske części (marka:model:cena) można by prosić?

Napisano

Jeśli chcesz wymienić tylne koło to może lepiej od razu na takie z kasetą? Są bardziej wytrzymałe i jest do nich większy wybór dobrych części.

No i ostatecznie dobry byłby jakiś budżet, by było wiadomo, czy te części chcesz jak najtańsze, czy może budżetowe ale w miarę ok, albo dobre, albo bardzo dobre? :D

Gość SzaraVytra
Napisano

Max budżet załóżmy, że będzie to 500zł. Nie więcej.

Części w myślę, że w miare ok jeśli chodzi o ten podział ;)

Jeśli da rade to żeby tylne koło było wytrzymalszej konstrukcji, gdyż wysokie krawężniki i brak amortyzatorów odbiły się na obecnym stanie obecnego koła. Już był w rowerowym centrowany ale jest w takim stanie, że idealnia prosty to już nie będzie.

Gość SzaraVytra
Napisano

Ciągle oczekuje odpowiedzi!!

Napisano
Gość SzaraVytra
Napisano

Dziękuje za poświęcenie czasu i pozdrawiam ;)