Zbyhoo Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 Witam, ostatnio wreszcie zajechalem naped i taraz bede wreszcie mogl go wymienic i takie moje pytanie: Wymieniam korbe i łancuch i czy kasete tez nalezy wymianic jako całosc ze wszystkim, i jak moge domowym sposobem zmierzyć zużycie koronek. PS: przebieg napedu 3000km :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosmita Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 Jeżeli wymieniasz łańcuch powinieneś wymienić również kasete - gdybyś tego nie zrobił, po pewnym czasie nowy łańcuch wyglądałby jak jego poprzednik, ponieważ przystosowałby się do starej, na pewno nieprostej kasety. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witt2 Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 jesli wymieniasz napęd to łańcuch i kasete i korbe, u mnie srednio korba i blaty wytrzymują ze dwie - trzy kasety dlatego muslaćwyminana napędu ja myśle wymiana kasety i łańcucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plaut Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 Hej Powino sie wymieniac cały naped. Współpracujace elementy po przejechaniu 3000km dobrze sie juz dotarly. Jak zostawisz kasete z wymiana reszty to bedzie Ci wszystko skrzypic i charczec :029: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exar Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 Nowy łańcuch przy starej kasecie prawdopodobnie będzie przeskakiwał na niższych biegach. Siłą rzeczy kasete trzeba kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyhoo Napisano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2006 No dzieki. Wiem, troche przespałem z tym napedem i teraz musze placic za to... No a blaty mam juz zajechane tak (szczegolnie srodkowy) ze wymienie całosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
axi Napisano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2006 Jakim cudem można zajeździć napęd w 3000km? To chyba w rowerze startowym, który tylko w zawodach się używa... Może by jednak warto było lepiej dbać o napęd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witt2 Napisano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2006 mi sie też to udało !! dwa lata temu kupiłem sobie kasete 8 rzedową sh LX , mając ja w reku pojechałem do bardzo dużego sklepu rowewrowego ( prawie hurtowni) w Gliwicach. Panu pokazałem kasete i poprosiłem o dobry łańcuch , wybral mi jakiś za 78 zł i powiiedział że bedzie dobry (nazwy firmy nie pamietam) , niestety kolejnego łańcucha tym razem srama pc-58 nie udało sie juz założyć ( po 600 km) i na tym badziewiu dojechałem do 2,5 tys km i napęd padł łacznie z korbą !!!!!!!!!, kaseta była zmasakrowana a łańcuch dłuższy o 1,5 metra od wyjsciwego.... szkoda że nie pamietam nazwy tej firmy ale spotkałem sie z nia tylko raz ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exar Napisano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2006 Jakim cudem można zajeździć napęd w 3000km? Można, moja kaseta deore padła po 2 500 km. BTW. zawodnikiem nie jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dex Napisano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2006 pozwole sobie podczepic sie do tematu mam podobny problem, moja kaseta wyglada w ten sposób(zdjęcie przed czyszczeniem jakby sie ktos zbulwersował ) zdjęcie 1, zdjecie 2. (najmniejsze ząbki spiłowane trochę) no i co z tym zrobić?? Cały napęd jest po 3070 km, nic przez cały czas nie zmieniane. Korba tak na oko wyglada na nie zajechaną. Z tego co wyżej przeczytałem to polecicie mi wymiane całego napędu, ale na to nie mam za bardzo kasy. Tak więc lepiej będzie zostawić to niech się zajedzie do końca, czy lepiej wymienić samą kasetę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekfireman Napisano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2006 dex a na czym polega ten Twój problem? Ta Twoja kaseta jest jak na razie w znakomitym stanie i chyba nic nie musisz wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grabo Napisano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2006 @Dex Szukasz dziury w całym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witt2 Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 stan idealny tej kasety!!! ale brudna koszmarnie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plaut Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 Ani jednego wyłamanego zęba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dex Napisano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2006 Oki, uspokoiliście mnie. Chodziło o to, że najczęściej jeżdżę na biegach najwyższych z tyłu, więc tak jakby na 6, 7, 8. No i na owej 7 można dostrzec lekko wytartą zębatkę (ząbki są trochę mniejsze niż na reszcie). Pomyślałem więc, że korzystanie z tego będzie prowadzić do dalszego wycierania się całego napędu i do jego gorszej pracy (łańcuch dopasuje się do tych powycieranych, wskakując na pozostałe będzie siał zniszczenie albo po prostu nie zeskoczy). Jestem jedynie może trochę za bardzo zapobiegliwy no i czarno wiedze czasami:) No ale już dobrze, dzięki za poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikeMac Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 w mojej kasecie, 7 zębatka ma luzy..tzn. rusza się na boki. Czy to normalne??Możnato jakoś naprawić??Dokręcic? Kaseta nawet nie wiem jakiej firmy.. 8 rzędowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.