chwesiu Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Witam, 2 tygodnie temu zakupiłem taki rower: http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-fit-500--id_8239798.html - niestety nie była to do końca przemyślana opcja, ponieważ opony w tym rozmiarze (700 x 23c) są po prostu zbyt delikatne (przez tydzień jazdy trzykrotnie zmieniałem dętki) na moje potrzeby - jazda w 70-80 % po miejskiej ulicy, 20-30 % ścieżki rowerowe. I teraz mam dylemat: czy założyć szersze opony? Jeżeli tak, to maksymalnie jak szerokie? Jakiś konkretny, wytrzymały model (od szybkości jazdy ważniejsza jest dla mnie "bezawaryjność")? Czy po prostu zrezygnować, sprzedać ten rower i kupić inny, odpowiadający moim potrzebom? Nie ukrywam, że wolałbym wymienić opony i dalej cieszyć się jazdą, ponieważ oprócz tego problemu rowerek jest super, a sprzedając praktycznie nowy rower na starcie straciłbym kilkaset złotych, ale niestety jestem początkujący jeżeli chodzi o szosę i nie mam pojęcia, jakie wybrać opony - serdecznie proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 To są obręcze szosowe (tak mniemam), nawet opona 28C będzie dla nich spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...