Skocz do zawartości

[ do 2000 ] MTB damski. Cube Access WLS 2014 - dobry wybór?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie. Jestem przed zakupem pierwszego własnego roweru. Proszę doradźcie czy Cube Access WLS z 2014 r. będzie dobrym wyborem? Mam zamiar głównie jeździć po mieście ,szutry, las. Nie wiem jeszcze jak z rozmiarem czy 17" będzie ok? mam 170 cm.  

Napisano

Taki?

http://www.sportpoint.pl/pl/cube/5597-cube-access-wls-berrynneonrednwhite-2014-525001-.html#/rozmiar_cale-15

 

No... Nie jest to jakiś bardzo zły rower, szczególnie jeśli jesteś zdecydowana na równie drogą i prestiżową markę jak Cube. Ale jednak osprzętowo raczej nie jest przystosowany do poważniejszej jazdy w terenie. Do spokojnej i niezbyt częstej jazdy będzie jednak ok.

 

Z alternatyw, wyraźnie lepszy i już na częściach przeznaczonych przez producenta do ambitniejszej jazdy terenowej jest np. ten:

 

http://author.pl/rowery/gorskie/cross-country-damskie-asl/basic-asl-0

 

Ma praktycznie wszystkie części lepsze (niektóre o parę klas) i do tego też jest dość renomowanej firmy.

 

Jest jeszcze taki:

 

http://www.kross.pl/pl/2014/mtb-femi-line/lea-f5

 

Trochę gorszy od Authora, ale lepszy od Cube'a.

 

 

Napisano

Tak o takiego Cube'a mi chodziło tylko biały. Dzięki za szybką odpowiedź i podpowiedź jednocześnie. Author fajny, zaraz poczytam o nim dokładnie, chociaż nie ukrywam że jak dojdzie jeszcze kask buty ...itd , to sporo przekroczę budżet :)

Napisano

Czyli CUBE  w mieście ok...w lesie wyzionie ducha...szkoda. Bo nie ukrywam, że ładny jest :)

No ale rower ma jechać , nie wygladać to fakt.

kross ...pomyślę, koledze złamała się kierownica przy ostrym hamowaniu i poleciał pięknie do przodu ze dwa metry. od tego czasu jakoś kross do mnie nie przemawia.

Napisano
Czyli CUBE w mieście ok...w lesie wyzionie ducha...szkoda.

 

Znaczy wiesz, ma przerzutki, które ciężej chodzą w terenie/pod obciążeniem i amortyzator najniższej markowej klasy ze słabym systemem tłumienia. Po prostu nie będzie szału w tym lesie, a i nadgarstki troszkę bardziej pocierpią :) Ale spokojnie przejechać się da bez żadnych problemów. To nie jest zły rower.

 

 

 

kross ...pomyślę, koledze złamała się kierownica przy ostrym hamowaniu i poleciał pięknie do przodu ze dwa metry.

 

No, w żadnym razie nie zachęcam do kupowania czegoś, do czego nie jesteś przekonana. Ale Kross też od lat robi ambitne, lubiane rowery do maratonów MTB, więc podejrzewam, że jak chcą, to wiedzą jak zrobić porządną kierownicę. Raczej stawiałbym na jednostkowy wypadek :) Inna sprawa, że Author i tak jest lepszy.

Napisano

KELLYS VANITY 30 2014

Rower Ghost MISS 1200

 

duszka ktoś już mi odradzał podobnie jak w cube ze względu na kiepski amortyzator. 

p.s z krossem to incydent sprzed kilku ładnych lat więc faktycznie nie ma co się uprzedzać.

Napisano

Oba to nadal ten sam poziom roweru, co ten Cube. Ciężko napisać, że są złe, ale raczej też ciężko napisać, że jak za te pieniądze są dobre :)

 

To taka zupełna podstawa - napęd klasy drugiej (od dołu) i najtańszy dostępny na rynku (niemarketowy) amortyzator. Miliony ludzi na świecie na takich szaleje bez żadnych problemów po lasach i żyją.

 

Tyle, że jeśli już wydaje się tyle pieniędzy, to lepiej kupić coś porządniejszego, a nie coś, co tylko "jakoś da radę".

Napisano

Przerzutki i osprzęt to jedna bajka, a geometria ramy to zupełnie coś innego , Cube to bardzo krótki rower, pasuje do terenu jak pięść do nosa, jest to wynalazek do jeżdżenia po utwardzonych drogach na kołach 26".

Napisano

Dlatego pytam bo jestem zielona w temacie. Zawsze jeździłam na rowerze brata ( udoskonalona stara dobra BIRIA, ze dwa razy za duża na mnie ;)  i stara jak świat) 

Chociaż dzisiaj czytam i czytam i czytam więc już mniej więcej wiem na co zwracać uwagę. Dzieki za wskazówki. W taki razie szukam czegoś w "klasie" tego authora...

Napisano

Zaraz poczytam o waszych propozycjach...a tymczasem jeszcze taki wpadł mi w oko. Jak zwykle będę wdzięczna za opinię :

SCOTT Contessa 630 2014

Napisano

Nooo. Ma już lepszy amortyzator z olejowym tłumieniem. Ale cała reszta nadal taka sama. No ale przynajmniej już nadgarstki będą szczęśliwsze :)

Napisano

Uczę się :) ale ok do do waszego poziomu muszę się jeszcze sporo dokształcić...;) nie ukrywam że ja baba jestem i wygląd roweru też ma znaczenie.

Napisano

Ten?

 

http://www.mall.pl/rowery-mtb/gt-avalanche-3-0-s13

 

Amortyzator taki sobie, ale cała reszta części naprawdę bardzo zacna. Tylko to wersja 2013. Nigdzie nie widzę wersji 2014, więc rozumiem, że mówimy o tej samej, która jest w linku?

 

A może to to?

 

http://www.vitalmtb.com/product/guide/Bikes,3/GT/Avalanche-Comp-GTW,12950#product-specs

 

Ma już lepszy amortyzator, tylko nie mam pojęcia ile kosztuje i czy jest w Polsce :)

Napisano

GT Avalanche 3.0 GTW damski  biały...chyba to nie to samo. 

 

a z 2014 GT Avalanche Comp GTW damski jest już sporo droższy..i pewnie lepszy

Napisano

Załamujesz mnie ;)

to nie to osprzęt jest "deczko" inny

 

Szczegółowe informacje

Rozmiary ram: XS, S, M, L
Dostępne kolory: srebrny, biały
Rama: Hydroformed 6061 T6 aluminiowa, w/ Triple Triangle™, Replaceable Derailleur Hanger, Disc Brake Mounts, and Zerostack 1 1/8" Head Tube
Widelec: SR Suntour XCM-MLO w/ 100mm Travel, Steel Stanchions, Aluminum Leg, Post Mount Disc Brake, Mechanical Lockout, QR
Łańcuch: KMC Z99
Korba: SR Suntour XCM-T414, 44/32/22T
Suport: Tange Sealed
Pedały: GT Slim Line Flat Pedal
Przerzutka przednia: Shimano Acera, FD-M390
Przerzutka tylna: Shimano, Alivio, RD-M430
Manetki: Shimano Alivio, Sl-M430, Rapid Fire
Kaseta: Shimano CS-HG20-9, 11-34T, 9-Speed Cassette
Obręcz: Alex MD17, Double Wall, 32H
Opony: Maxxis Sphinx 26X2.10" F, 26x1.95 R
Piasty: All Terra Alloy Disc, W/ Quick Release
Piasta tylna: All Terra Alloy Cassette Disc, W/ Quick Release
Szprychy: 14G Stainless
Wentyl: BRASS
Hamulce: Tektro Htc-300 Hydraulic Disc, W/ 160mm Rotor
Dźwignie hamulca: Tektro HTC-300 Hydraulic
Kierownica: All Terra 6061 Aluminum Riser, 685mm szerokość, 30mm Rise, 31.8mm zacisk
Mostek: All Terra 1 1/8" Threadless, 3D Forged, 4-Bolt W/ CNC Face Plate, 5° Rise, 31.8mm zacisk
Chwyty: GT Slim Line Racing Wing W/ Waffle
Stery: Tange Seiki 1 1/8" Threadless, Zerostack
Siodło: All Terra Tacoma
Sztyca: All Terra Alloy Micro-Adjust, 30.9mm
Zacisk: All Terra Alloy QR
Zapytaj o produkt


Żeby była jasność pisząc " załamujesz mnie" miałam na myśli to że wybieram "beznadziejne" rowery , a nie to że mi źle doradzasz. przepraszam jeśli to zabrzmiało niegrzecznie.

Napisano

A, spoko zrozumiałem za pierwszym razem o co chodziło :)

 

Tylko dałaś edycję, więc nie zauważyłem, że coś nowego w temacie jest.

 

No, ta twoja specyfikacja jest taka sama jak w tym > http://www.mall.pl/rowery-mtb/gt-avalanche-3-0-s13

 

A nie tym > http://katalog.bikeboard.pl/produkt,2012,rowery,1462

 

Na pewno jest taka jak podajesz? :D Ogólnie to 90% roweru wypada naprawdę nieźle. Amortyzator nie jest olejowy, ale to chyba i tak najlepsze, co do tej pory było :)

  • 4 tygodnie później...
Napisano

Niestety siła wyższa i ważniejsze wydatki zabiły marzenia o lepszym rowerze ...zostało max 900 ..czy btwin rockrider 340 jest czegoś wart czy szkoda pieniędzy? Pomóżcie.

Napisano

Ten Rockrider już lekko supermarketowy :/

 

A do tego nie ma opcji dopłacić?

 

http://allegro.pl/swietny-gorski-scud-warior-na-alivio-ham-v-brake-i4318600695.html

 

Niby 99zł więcej ale przesyłka za darmo. Jest już bardzo porządny. W sumie to prawie tak porządny jak niektóre z twoich poprzednich pomysłów (z tym że nie ma hydraulików). Naprawdę spoko rower, więc dużo byś na tym tąpnięciu budżetu nie straciła.

 

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...