Skocz do zawartości

[4000] 2 rowery, cross i trek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pierwszy post więc Witam wszystkich

W sprawach roweru jestem zielony. Spędziłem wiele godzin czytając to forum - szczególnie ten dział. Tak czy inaczej...

Do wydania 4 tyś na 2 rowery, damka i męski.

Dla siebie wybrałem medano vanity vt.3, rama 20" do 180 wzrostu.

http://m.allegro.pl/rower-medano-vanity-vt-3-28-20-cross-w-wa-i4189740755.html

przeznaczenie: dojazd do pracy, wycieczki, zabawa. Asfalt, drogi utwardzone, ścieżki leśne utwardzone, szybsza jazda.

Drugi, dla mojej połówki, rama wychodzi jakoś 17" dla 165 ale znalazłem rower Romet gazela 2.0 z 2013

http://allegro.pl/rower-romet-gazela-2-0-28-18-trekking-2013-i4256509456.html

Przeznaczenie: podobnie jak ja tyko wolniej. Oczywiście jak to kobieta... ma być ładny!

Pytanie przy okazji.. Do medano wymieniać oponę na "bardziej cross" czy na tej przyłysawej da radę np w deszcz czy piach?

Sent from my X9006 using Tapatalk

Napisano

Po wyborach widać, iż już zdecydowanie zielony nie jesteś. Nie wiem, czy da się dobrać coś lepszego.

Co do opony to na ulice będzie super (niezależnie od deszczu), ale w teren już nie za bardzo. Jeśli planujesz częste wypady w teren, to możesz się zastanowić nawet nad Schwalbe Smart Sam > tak wyglądaja na crossie:

http://www.unibike.pl/vipergts.html

Jeśli jednak terenu ma być mniej, to popularne są np. takie CX compy:

http://nrowery.pl/rowery-2014/cross/caledon-28-db

Napisano

Dzięki Ci Panie za Twe dobre słowa :P

Uwierz na słowo żem zielony straszliwie. Zwyczajnie, dwukrotnie przeleciał ten dział i mnóstwo ofert.

Tak czy siak, myśle o oponach Smart Sam. Napisałem maila do sklepu czy wymienią przed wysyłką ale nie odpowiedzieli jeszcze.

Gdyby tu, na forum, był jakiś spec ze Świdnicy od razu bym miał zaufany serwis :)

Napisano