lisek850 Napisano 25 Maja 2014 Napisano 25 Maja 2014 Witam chciałbym uszczelnić sobie z przodu X-kinga 2.2 a z tyłu racekinga 2.2 29er. Zależy mi na lekkości kół dlatego chciałbym się dowiedzieć czy da rade uszczelnić wersje Racesport czy muszę iść w strone Protection?
MokryxD Napisano 25 Maja 2014 Napisano 25 Maja 2014 Na upartego to daje radę uszczelnić zwijaną. Jeżeli na trasach nie masz ostrych kamieni, jakiś rzeczy, które mogą przeciąć oponę to leć na wagę i bierz RS.Jeżeli jednak chcesz katować oponę w górach to skłaniałbym się ku wersji Protection.
czyzu6491 Napisano 25 Maja 2014 Napisano 25 Maja 2014 ja uszczelniłem bez problemu race kinga 2.2 RaceSport 436 gram ładnie wskoczył trzyma ciśnienie i piekielnie szybki
lisek850 Napisano 25 Maja 2014 Autor Napisano 25 Maja 2014 Jeżdzę głównie w górach u Grabka lub Golonki. Póki co smigam na oponach speca fast track bez żadnych defektów.
czyzu6491 Napisano 25 Maja 2014 Napisano 25 Maja 2014 no to na jazde w górach wzialbym na wszelki wypadek protection no chyba, że liczy sie każdy gram ale jeśli to nomrlany a nie lajciarski rower to racesport daje duże prawdopodobieństwo rozcięcia
GhOsTwrc Napisano 25 Maja 2014 Napisano 25 Maja 2014 Ogolnie to lepiej wyjdziesz biorąc Saguaro 2.2 TNT , a jezeli chcesz Continentala x king przod to bierz 2.4 , wersja 2.2 jest mega wąska realne 2.0 . Wersja 2.4 ma naprawde mega balon który tłumi wszystkie wyboje po drodze;) Race King 2.2 jest zdecydowanie szerszy niż x king 2.2. Lepiej na maraton protection
Swider23 Napisano 25 Maja 2014 Napisano 25 Maja 2014 RK RaceSport do Golonki to słaba opcja. Lepiej zwykłą kevlarówka, albo Protection, wybór uzależniony od budżetu.
czyzu6491 Napisano 25 Maja 2014 Napisano 25 Maja 2014 zwykłej kevalrówki nie polecam ścianki o wiele bardziej delikatne niz race sport do tego krzywe i wyłażący oplot na potęge
lisek850 Napisano 26 Maja 2014 Autor Napisano 26 Maja 2014 Ogolnie to lepiej wyjdziesz biorąc Saguaro 2.2 TNT , a jezeli chcesz Continentala x king przod to bierz 2.4 , wersja 2.2 jest mega wąska realne 2.0 . Wersja 2.4 ma naprawde mega balon który tłumi wszystkie wyboje po drodze;) Race King 2.2 jest zdecydowanie szerszy niż x king 2.2. Lepiej na maraton protection czemu lepiej wyjde? saguaro tnt duzo ciezsza plus mleko to chyba tak fajnie nie wyjdzie?saguaro tnt 2,2 wazy az 780 g
GhOsTwrc Napisano 27 Maja 2014 Napisano 27 Maja 2014 swoje wazy a w zamian wiecej wytrzymuje i jest mniej problemowe , continetal bywa krzywy i potrafi sie rozciaz z boku zdecydowanie szybciej jak Saguaro. Kiedys tez kupiłem komplet Conti byly wady.
czyzu6491 Napisano 27 Maja 2014 Napisano 27 Maja 2014 kupując conti ryzukje sie krzywe opony i papierowe ścianki ale za to mamy niższą wagę biorąc saguaro masz opone odporną na prawie wszytsko, która uszczelnia się prawie bez mleczka ale tracimy sporo na wadze musisz zdecydować co jest ważniejsze
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.