sonik7824 Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Siema, Mieszkam przez kilka dni w tygodniu w Radomiu. Planuje tu sprowadzić rower i pokręcić po okolicy. Z tego co widzę jest tu mnóstwo ścieżek rowerowych oraz niezwykłe tereny- Jedlnia Letnisko, Kozienicki park krajobrazowy, trasy w stronę Kozienic, Wawy i Iłży. Szukam kogoś z Radomia lub okolic kto chciałby czasem razem pośmigać wieczorkiem Jestem otwarty na inne ciekawe pomysły dotyczące tripów rowerowych, także zapraszam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaim12 Napisano 25 Maja 2014 Udostępnij Napisano 25 Maja 2014 Witam! Masz racje jest wiele pięknych miejsc i dróg w okolicy. Mógłbyś napisać dokładniej jakie dni, chyba, że to nie jest określone Ile byś planował robić km i jakim tempem, jestem początkujący i jeśli byśmy się zgadali nie chciałbym ciążyć Też chętnie bym z kimś pojeździł, bo samemu czasem się nie chce...Kamil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonik7824 Napisano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 W tym tygodniu wtorek, środa i czwartek z tym że we wtorek po południu jade do Warszawy na spotkanie z dyrektorem. Lubie różnie, albo powoli się wlec tak ok 20 km/h albo szybciej w granicach 30 km.h także tu spokojnie się zgramy. Co do dystansu to wszystko zależy od sił i czasu. napisz na PW coś o sobie , wiek, rower mtb czy szosówka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonik7824 Napisano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2014 Jutro tj 31 lipca trip do Królewskich źródeł w okolicach Kozienic, trasa ok 80km przez Jedlnie letnisko- Pionki powrót przez Jastrzębia, Firlej. Wyjazd z parku ustronie z Radomia -- spotkanie na mostku przy stawiku ok godz 16:40 Jakby ktoś się chciał z nami zabrać to proszę na pw pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...