_maniak_ Napisano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2006 jechałem sobie asfaltem, pękła szprycha. Koło oczywiście odrazu w bok i po klockach hamulcowych. Szprychę wywaliłem koło wycentrowałem (myślałem że bez 1 kilka dni się obejdzie). Następnego dnia na asfalcie wywaliło 4 następne po jednej stronie koła(koło odrazu w 8). Jakoś dojechałem. Koło fabryczne ze shrotu zwanego girardengo. Darowałem sobie kupowanie szprych i zaplatanie koła, do serwisu też mi się nie chce jechać bo to wyjdzie drożej niż warte jest to koło. W związku z tym szukam koła tylnego (piasta, szprychy, obręcz, bez opony i wolnobiegu). Koło ma być pod wolnobieg 7 (taki dziwny na klucz z 4 zębami na czole), pod V-brakei. Może być ciężkie byle solidne. Cena 100 do 150 zł. 26" Co byście polecili. Aha moja waga 85kg + bagaż - niech będzie 100 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konio Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 obręcze: Alexrims DM18 ok. 60 zł szprychy: DT Stainless ok.0,80 zł sztuka piast: Shimano STX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_maniak_ Napisano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 a coś z całych fabrycznych kół ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konio Napisano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2006 w tej cenie niemasz jakiegos wielkiego wyboru ale myśle że te kółka sa warte uwagi http://allegro.pl/item109682140_dm24_na_sh...ncja_f_vat.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_maniak_ Napisano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2006 niestety sprzedający twierdzi że koło jest pod kasetę, a ja mam wolnobieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.