pajomcek001 Napisano 22 Maja 2014 Napisano 22 Maja 2014 Chciałbym kupić na koniec sezonu (korzystając z jakiś rabatów) rower na wyprawę z sakwami. Przewidywana trasa to ok. 3000 km. Jestem wrogiem taniego szmelcu, ale też kasy nie mam dużo, sama podróż będzie sporo kosztować (czyli zakup wszystkich niezbędników itd). Mam 172 wzrostu, ważę 80kg, ale pewnie za rok będzie 70-75 kg. Nie chcę ciągnąć ze sobą tony puszek, ale ponieważ planuję całą wyprawę na ok 2 miesiące (Polska-Hiszpania, sierpień-wrzesień) to ciuchów trochę trzeba zabrać, jakiś namiocik, karimata, śpiwór. Ciężko mi w tej chwili powiedzieć ile będą ważyć graty. Zatem rower musi wytrzymać całą podróż, mój ciężar i ciężar gratów. Ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w takim podróżowaniu, byłbym wdzięczny za sugestie za jakimi rowerami się rozglądać.
Tadeus Napisano 22 Maja 2014 Napisano 22 Maja 2014 To jest lubiany przez podróżników nie za drogi model: http://www.unibike.pl/expeditiongts.html Gorzej jeśli masz jeszcze mniejszy budżet, wtedy trzeba będzie kombinować
pajomcek001 Napisano 23 Maja 2014 Autor Napisano 23 Maja 2014 Nie, zakładałem kwotę 2,5k tylko chciałem rozejrzeć się za rowerumi z dobrą reputacją
mklos1 Napisano 23 Maja 2014 Napisano 23 Maja 2014 Bez budżetu można dyskutować długo i namiętnie. Można polecić to co Tadeusz, a można też rzucić rower dedykowany pod wyprawy, czyli np Konę Sutra za ponad 5 kloca. Sakwiarze często budują rowery sami, więc trudno mówić o konkretnym modelu. Generalnie najlepiej aby był to rower trekingowy lub cross (chociaż ten wymaga wyraźnego doinwestowania).
Tomek21001 Napisano 23 Maja 2014 Napisano 23 Maja 2014 Jeśli masz już jakiś rower - pomyśl o Extrawheelu,jeżdzi się z tym naprawdę komfortowo.Przenosi (przewozi ) - gorzej. W zasadzie nie obciąża roweru.Można napakować do woli.Za pierwszym razem wiozłem na życzenie towarzyszki podróży nawet.........żelazko ( sic! )