maciej1408 Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Cześć, poszukuje kompletu hamulców tarczowych hydraulicznych. Co moglibyście mi polecić? W sklepie u mnie polecono mi avid elixiry 1 ale z tego co wyczytałem dużo lepsze są deore i mniej awaryjne. Głównie zależy mi na tym, żebym jak najmniej przy nich musiał robić, a jak najwięcej używać Nie potrafię zmienić klocków (a przynajmniej tego nigdy nie robiłem) dlatego samemu jakieś naprawy itp są raczej niemożliwe Chciałbym zmieścić się w 500-550 zł z tarczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 22 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 No to pewnie najnowsze deorki. Te nowe elixity nie są akie złe, avid chyba znacząco podniósł jakość, albo sa tak proste ze nie ma sie tam co zepsuć. Jesteś świadom że hamulce hydrauliczne mimo swojej ogromnej mocy, odporności na warunki atmosferyczne sa tym samym mało odporne na ludzką głupotę i nie uwagę? wystarczy kolega/syn/dziadek/ czy ktokolwiek z niewiedzy złapie palcami tarcze i siłą spadnie a jak np zrobi kawał i psiknie czymś na nia to już po hamulcach i często trzeba kupować nowe klocki ? http://allegro.pl/hamulce-tarczowe-shimano-slx-br-m675-zywiczne-35-i4239859101.html do tego 80zł na tarcze i spokojnie 550zł sie mieścisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filipog44 Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Ja od ponad dwóch lat mam w swoim rowerku Shimano BR-M445 i jak dla mnie są naprawdę dobre. Ważę 68kg i nie mam najmniejszego problemu, żeby podczas szybkiej jazdy, hamując jednym-dwoma palcami podnieść tylne koło do góry. Modulacja również mi odpowiada. Mimo że sa to jedne z tańszych hebli, ja jestem z nich bardzo zadowolony i w 100% polecam. Jak na razie praktycznie bezobsługowe, nic nie musiałem przy nich robić a siła hamowania jest taka sama jak pierwszego dnia po kupnie roweru http://allegro.pl/ha...4239859101.html do tego 80zł na tarcze i spokojnie 550zł sie mieścisz. Dokładnie, w tej cenie nie znajdziesz nic lepszego, to dobra okazja. SLX to kawał porządnych hamulców, ja bym brał bez zastanowienia w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Synergy Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 http://allegro.pl/hamulce-shimano-deore-br-m615-czarny-pancerz-bs-i4260964665.html Tańsze te, a praca taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Jak szaleć to może od razu : http://virtualbike.pl/pl/p/Hamulec-tarczowy-Shimano-XT-785-zestaw-tyl/110 Co prawda braknie na tarcze M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 22 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 No praca taka sama ale słabszy to hamulec ... ale tańszy ... no to już kto co woli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejver Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 http://allegro.pl/ha...4239859101.html do tego 80zł na tarcze i spokojnie 550zł sie mieścisz. Te SLX to super okazja. Ja od siebie mogę ci polecić Avid Elixir 3, cały komplet + tarcze HS1 (180mm, 160mm) kupiłem za 500zł. Avid się postarał i zrobił naprawdę dobre hample, testowałem je w deszczu, błocie i na bardzo długich zjazdach i jestem z nich bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Synergy Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 No praca taka sama ale słabszy to hamulec ... ale tańszy ... no to już kto co woli Jeżeli odczuwasz różnice na+ dla slx to musisz być fetyszystą. Identyczne one są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PeGie Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Co do elixir'ów 3 - fajnie hamują ale przez trochę mniej niż rok intensywnego użytkowania odpowietrzane dwa razy :/ teraz są slx'y i jest pięknie Wysłane przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Jeżeli chcesz zaoszczędzić to mam na sprzedaż hamulce M596. Na metalicznych klockach są one naprawdę mocne. http://www.forumrowerowe.org/topic/161671-hamulce-shimano-deore-br-m596/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Te SLX to super okazja. Ja od siebie mogę ci polecić Avid Elixir 3, cały komplet + tarcze HS1 (180mm, 160mm) kupiłem za 500zł. Avid się postarał i zrobił naprawdę dobre hample, testowałem je w deszczu, błocie i na bardzo długich zjazdach i jestem z nich bardzo zadowolony. Jaka super okazja ? za 410 można wychaczyć, z radiatorkami 470 http://virtualbike.pl/pl/c/Zestawy-tarczowe/29 M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejver Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Jaka super okazja ? za 410 można wychaczyć, z radiatorkami 470 http://virtualbike.p...awy-tarczowe/29 Porównywałem tylko ceny z allegro dlatego tak napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wierzba6 Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 ja moge ci odradzic Hayes dyno sporty , slaba podulacja, sila hamowania tez d nie urywa, dop jak wrzucilem metaliki na przod to troche sie poprawilo,ale jak przesiadlem sie teraz na XT 785 Tto zobaczylem co to heble:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Jeżeli odczuwasz różnice na+ dla slx to musisz być fetyszystą. Identyczne one są. W takim razie też jestem fetyszystą gdyż widzę różnice na plus dla slxa jeżeli chodzi o siłe . Pozatym SLX ma ceramiczne tłoczki a to oznacza większą odporność na przegrzanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 24 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 No i SLX to XT ... na ubogo ale jednak, a deore to deore. Jest całkiem inaczej niż przy manetkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asked Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Z całym szacunkiem dla kolegi ale z ta teorią sie nie zgodzę. SLX to nie XT ale najbardziej im zbliżone. Nie zmienia to faktu, że SLXy to dobry wybór. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Z całym szacunkiem dla kolegi ale z ta teorią sie nie zgodzę Kiedy to prawda - XT hamuje identycznie jak SLX , xt od slx różni się tylko regulacją free stroke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asked Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 No ta a xt od xtr różni sie tylko... I wlasnie to "tylko" stanowi różnicę. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Akurat XTR ma całkiem inną klamkę w całości odlewaną z aluminium i monolityczny zacisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Im drożej tym lepiej,czasami wizualnie ale zawsze,a free stroke to też farmazon sprzedawcy(jakoś nie czuję róznicy między klamkami SLX a XT)piszę oczywiscie o starszym modelu który posiadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 26 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 Z całym szacunkiem dla kolegi ale z ta teorią sie nie zgodzę.Masz waść takie prawo jednak oba hamulce sa nie takie same .. są identyczne, różnica tkwi w malowaniu i śrubce w klamce, gdzie w SLX jest zaślepka i można ją zastąpić śruba, robiąc XT a XTR od nich różni sie budową zacisku, jest to monoblok, i troszkę przez to inaczej sie go serwisuje, ale kwestie "hamownicze" sa takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 26 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 W XT jest jeszcze dźwignia z kutego alu, nie jak w SLX odlew, i w zacisku jest śruba na imbusa, nie zawleczka. Ale to pierdółki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 26 Maja 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 Ja tam mam śrubę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wierzba6 Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 Ja tam specem nie jestem ale jak na takie same to maja sporo roznic:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 Wierzba ... są takie same . Macałem oba - hamują tak samo , działają tak samo . Różnica to tylko śrubka free stroke w klamce ( w slx jest zaślepka którą można wykręcić i wkręcić śrubkę) i inne malowanie , to wszystko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.